۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » رادیو و تلویزیون » صنعت، معدن و تجارت
  • شناسه : 23809
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۶
  • ارسال توسط :
تبیین جایگاه تولید در استان قزوین با برنامه «سه گام»
تبیین جایگاه تولید در استان قزوین با برنامه «سه گام»

تبیین جایگاه تولید در استان قزوین با برنامه «سه گام»

برنامه تلویزیونی «سه گام» به تهیه کنندگی علی کاتبی سه شنبه ها از شبکه قزوین پخش می شود.


مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شبکه قزوین با برنامه «سه گام» به معرفی و تبیین جایگاه تولید استان قزوین در حوزه های صنعت، کشاورزی،علم و …. می پردازد.
به گزارش “وقایع خبری” علی رحیمی افزود : با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» این ویژه برنامه زنده تلویزیونی ضمن دعوت از تولید کنندگان و کارشناسان اقتصادی در استودیو به بررسی این مفهوم می پردازد.
وی افزود: از آنجائیکه استان قزوین دارای ظرفیت های مختلف صنعتی، کشاورزی وعلمی می باشد، برنامه «سه گام» می کوشد ضمن معرفی این ظرفیت ها و احصاء موانع تولید در استان، در راستای برطرف نمودن موانع و جهش تولید در استان گام بردارد.
رحیمی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور تولیدکنندگان و کارشناسان اقتصادی به بحث و گفتگو در مورد موانع پیش روی تولید و راه حل های آن پرداخته می شود. بخش هایی همچون میان برنامه های گرافیکی و مسابقه پیامکی ویژه نامگذاری سال ، نگاهی بر بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۱۴۰۰ و همچنین بخش کارشناسی با موضوع چگونگی عمل به شعار سال در برنامه پخش می شود.
برنامه تلویزیونی «سه گام» به تهیه کنندگی علی کاتبی در ۳۶ قسمت ۶۰ دقیقه ای سه شنبه ها ساعت ۱۸:۲۰ از شبکه قزوین پخش می شود.