۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » سفر
  • شناسه : 25534
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۲
  • ارسال توسط :
تبلیغات تور‌های زمینی اربعین را کلاهبرداری است
تبلیغات تور‌های زمینی اربعین را کلاهبرداری است

تبلیغات تور‌های زمینی اربعین را کلاهبرداری است

به هیچ وجه فروش بلیت اتوبوس، سواری کرایه و... به عراق در ایام اربعین نداریم.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تبلیغات تور‌های زمینی اربعین را کلاهبرداری دانست.
به‌گزارش”وقایع خبری” به نقل ازایلنا، داریوش باقرجوان، با بیان اینکه امسال حتی به‌سمت مقاصد مرز‌های چهارگانه با عراق هم بلیتی فروخته نمی‌شود، گفت: هرگونه فروش بلیت به مقاصد عراق برای ایام اربعین غیرقانونی است و شرکت‌های حمل‌ونقل هیچ فروشی ندارند و امکان خروج از مرز‌ها وجود ندارد.
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره آگهی‌ها و تبلیغات کاروان عتبات عالیات در ایام اربعین اظهار داشت: تمام تصمیمات در حوزه سفر‌ها و جابه جایی زائران در ایام اربعین تابع ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های ستاد مرکزی اربعین است. هر چند تصمیمات شناور است، اما تا این لحظه قرار نیست هیچ‌گونه تردد زمینی وجود داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه مرز‌های زمینی مسافری ایران و عراق در این ایام بسته است، ادامه داد: به هیچ وجه فروش بلیت اتوبوس، سواری کرایه و… به عراق در ایام اربعین نداریم.
وی تأکید کرد: مردم فریب تبلیغات و آگهی‌های تور‌های زمینی و کاروان به سمت عراق در ایام اربعین را نخورند و فروش تور زمینی و فروش بلیت به مقاصد عراق به‌طور قطع کلاهبرداری است و از مردم تقاضا داریم نسبت به خرید بلیت اتوبوس یا تور زمینی و کاروان به مقاصد عراق اقدام نکنند. پیش از این تمام ثبت‌نامی‌ها از طریق سامانه مربوط به سازمان حج و زیارت انجام می‌شد و این سامانه هم در شرایط حال حاضر به‌دلیل ممنوعیت سفر‌های زمینی
غیرفعال است.
باقرجوان با بیان اینکه امسال حتی به سمت مرز‌های چهارگانه عراق بلیتی فروخته نمی‌شود، گفت: آنچیزی که تا به این لحظه به سازمان راهداری اعلام شده این است که اربعین امسال تردد زمینی نخواهیم داشت و حتی به سمت مرز‌های عراق هم بلیتی برای فروش نداریم.