۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » انرژی » قزوین
  • شناسه : 31091
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
  • ارسال توسط :
تامین برق حوزه های برگزاری آزمون سراسری در اولویت صنعت برق کشور است
تامین برق حوزه های برگزاری آزمون سراسری در اولویت صنعت برق کشور است

تامین برق حوزه های برگزاری آزمون سراسری در اولویت صنعت برق کشور است

شركت هاي توزيع نيروي برق سراسر كشور تامین نیروی برق مراكز برگزاري آزمون را تامین می کنند .

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اعلام کرد : تامین برق حوزه های برگزاری آزمون سراسری و آزمون های پایان ترم دانشگاه ها در اولویت صنعت برق کشور است.

دکتر عباسی ، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به اطلاعیه صادر شده شده از سوی توانیر افزود: در حال حاضر نيروگاه ها و شبكه هاي انتقال و توزيع براي تأمين برق پايدار در تلاش بي وقفه هستند.
وی تاکید کرد : علاوه بر اين ، در زمان برگزاري كنكور سراسري نیز به دليل حساسيت موضوع ، بيش از ۳۰۰۰ اكيپ عملياتي، امدادي و برق رساني در نقاط مختلف شهري و روستايي سراسر كشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه ، در كمترين زمان ممكن نسبت به رفع نقص شبكه و پايداري برق مشتركان اقدام نمايند.
این مقام مسوول در شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: همچنين در اين خصوص شركت هاي توزيع نيروي برق سراسر كشور آمادگي دارند تا در صورت نياز هماهنگي بيشتر را با مراكز برگزاري آزمون به انجام رسانند.
دکتر عباسی در پایان افزود: از همه هموطنان گرامي نيز خواهشمنديم با مدیریت مصرف برق،  ضمن تامين آرامش فكري آينده سازان كشور در زمان برگزاري آزمون سراسري ورود به دانشگاه ، خادمين خود در صنعت برق را در پايداري شبكه برق ياري نمايند.