۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 27720
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
  • ارسال توسط :
بیش از ۵۲۰۰ جلد کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اهدا شد
بیش از ۵۲۰۰ جلد کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اهدا شد
از ابتدای سال تاکنون؛

بیش از ۵۲۰۰ جلد کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اهدا شد

کمیته امداد ، بهزیستی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه از جمله دستگاه هایی بودند که بطور رایگان از این کتاب‌ها بهره‌مند شدند‌.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از۵۲۰۰جلد کتاب به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اهدا شده است.

اهدای بیش از 5200 جلد کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین

به گزارش”وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمد رستمی معاون فرهنگی رسانه ای این اداره کل عنوان داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۲۰۰ جلد کتاب به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اهدا شده است.
وی افزود: آموزش و پرورش استان قزوین، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، اداره کل بهزیستی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه از جمله دستگاه هایی بودند که بطور رایگان  از این کتاب‌ها بهره‌مند شدند‌.
این مسئول فرهنگی گفت: امسال با توجه به سهمیه فوق العاده ای که از محل دستور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان قزوین تخصیص یافت وضعیت بهتری نسبت به سالهای گذشته داریم
 وی ادامه داد : به منظور فعال سازی و تشویق باشگاه های کتابخوانی فعال استاندارد پیش باشگاه‌هایی که در مناطق کمتر برخوردار فعالیت دارند پیش بینی شده که با اهدای کتاب به آن ها بتوانند در فعالیت‌های خود از این کتابها نیز  استفاده کنند و این سبب تشویق و ترویج فعالیت‌هاشان در زمینه کتاب و کتابخوانی گردد.

رستمی ابراز داشت: انتخاب کلی عناوین این کتاب ها توسط کمیته خرید کتاب که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است انجام شده است و ما نیز از میان آنها، کتاب هایی که کاربرد بیشتری برای مجموعه هایمان دارند برمی گزینیم و پس از طبقه بندی کتب آنها را بسته به نیاز ارگان های مختلف به آنان اهدا می کنیم.

وی در پایان بیان داشت : از این تعداد کتاب، بیش از ۲۲۰۰ جلد آن به مبلغ یک میلیارد ۷۸۰ میلیون ریال را از ناشران قزوینی خریده و اهدا کرده ایم.