۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » خوزستان » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 26165
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
  • ارسال توسط :
به گفته رهبر معظم انقلاب صداوسیما باید قرارگاه باشد
به گفته رهبر معظم انقلاب صداوسیما باید قرارگاه باشد

به گفته رهبر معظم انقلاب صداوسیما باید قرارگاه باشد

وظیفه‌ی اصلی صداوسیما آرامش بخشیدن به جامعه و تزریق روح نشاط است .

رییس رسانه ملی در دیدار با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی  گفت : اینگونه نشست‌ها عهد و پیمانیست میان صداوسیما و تمام دلسوزانی که دغدغه‌مند هستند.

جبلی افزود:به گفته رهبر معظم انقلاب صداوسیما باید قرارگاه باشد که بتوان بصورت عملیاتی تمام مسائل را با تمام ظرفیت‌ها و امکانات شناسایی و با هم فکری و هم افزایی یک کار بزرگ را انجام دهند، طبیعی است با این امکانات انتظارات زیادی از صداوسیما وجود دارد.

وی افزود: سند دقیق ما برای کار در صداوسیما حکم مقام معظم رهبریست. و بصورت طبیعی رفع نیاز‌های فرهنگی جامعه تنها برعهده صداوسیما نیست، باید همگان شانه را بر زیر مسئولیت بیاوریم.

رئیس صداوسیما در ادامه گفت: وظیفه‌ی اصلی صداوسیما آرامش بخشیدن به جامعه و همچنین روح نشاط است و آمدن به خوزستان در اولین روز رسمی کاری بنده خودش یک کلام دارد، ما اگر توانستیم یکی از مسائل و مشکلات خوزستان را از طریق رسانه حل کنیم میتوانیم کار‌های بسیار بزرگی را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: شعار ما هویت محوری و عدالت گستری است، ظرفیت‌های موجود در کشور باید دیده و شناخته شود. و ارتباطات مستمر میتواند ظرفیت‌ها را به ما نشان دهد چراکه صداوسیما باید نقش شتاب دهندگی و تسریع دهندگی را ایفا کند.

جبلی همچنین افزود: هم سویی و هم راستایی تمام قوای سه گانه در اوج خود قرار دارد و حالا دیگر بهانه ایی برای کار نکردن نیست و امیدواریم مرکز صداوسیمای خوزستان به  یک ستاد و قرارگاه تبدیل شود.

رئیس سازمان صداوسیما در پایان گفت:  یک نفر میشود فرهنگ ساز مثل علی لندی که میتواند به اندازه‌ی کل صداوسیما فرهنگ سازی کند.