۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 1839
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
  • ارسال توسط :
به زودی منطقه ۴شهرداری قزوین فعالیت خود را آغاز می کند
به زودی منطقه ۴شهرداری قزوین فعالیت خود را آغاز می کند

به زودی منطقه ۴شهرداری قزوین فعالیت خود را آغاز می کند

برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز منطقه چهار قزوین به‌هیچ‌وجه جذب نیروی جدید صورت نمی‌گیرد

عباس کشاورز صفیئی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از موافقت وزیر کشور و ابلاغ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مبنی بر اضافه شدن یک مدیریت منطقه‌ای جدید به ساختار تشکیلاتی شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ عباس کشاورز صفیئی عنوان کرد: منطقه بندی جدید شهرداری قزوین بر اساس دستورالعمل منطقه بندی و محله بندی مصوب وزارت کشور صورت گرفته است و سعی بر این بوده تا مرزهای عرفی محلات قدیمی شهر حفظ شوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در خصوص مزایای افزایش تعداد مدیریت مناطق شهری افزود: تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شهری، ارتقای متوازن کیفیت زندگی در محلات شهر، کاهش تردد شهروندان در سطح شهر، ارتقای عدالت فضایی و اجتماعی و گذر از تمرکزگرایی به تمرکززدایی از اهداف و مزایای افزایش تعداد مدیریت مناطق شهری می‌باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: لایحه اجرای منطقه بندی جدید برای تقدیم به صحن شورای اسلامی شهر آماده‌شده است که پس از تصویب شورا، برنامه‌ریزی برای عملیات استقرار و تجهیز منطقه چهار و انتقال پرونده‌های شهرسازی محدوده منطقه جدید اجرایی خواهد شد.

کشاورز صفیئی با اشاره به اینکه به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز منطقه چهار به‌هیچ‌وجه جذب نیروی جدید صورت نمی‌گیرد، گفت: تأمین نیرو از محل نیروهاي متخصص و ماهر موجود در مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه صورت خواهد پذیرفت.

پایان پیام.