۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 36586
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
  • ارسال توسط :
بسیاری از جوانان به سمت طبیعت گردی گرایش پیدا  کرده اند
بسیاری از جوانان به سمت طبیعت گردی گرایش پیدا  کرده اند

بسیاری از جوانان به سمت طبیعت گردی گرایش پیدا کرده اند

نمایشگاه ملزومات سفر و تجهیزات طبیعت گردی در قزوین کار خود را اغاز کرد.

در مراسمی با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، عمیدی مسئول نمایندگی وزارت خارجه در قزوین، خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، نمایشگاه خودروها و تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری، ورزش و خدمات وابسته در محل داپمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

نمایشگاه ملزومات سفر و تجهیزات طبیعت گردی در قزوین گشایش یافت

در این نمایشگاه تجهیزات طبیعت گردی، کوهنوردی، تجهیزات آفرود، همچنین شرکت های خودروسازی دیفرانسیل؛ هیئت های ورزشی و کلوپ های ورزشی و کانون جهانگردی اتومبیلرانی محصولات و فعالیتهای خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های گردشگری که در ایران واستان قزوین وجود دارد، بسیاری از جوانان به سمت طبیعت گردی گرایش پیدا کرده اند و در این میان نیازهای احساس می شود که باید به آن پاسخ دهیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به این گرایش و ضرورت در تقویم نمایشگاهی یک رویداد را به صنایع وابسته کوهنوردی و طبیعت گردی اختصاص دادیم واز فعالان این عرصه دعوت کردیم تا توانمندی های خود را در خصوص ملزومات سفر و طبیعت گردی در معرض دید علاقمندان قرار دهند.

وی یادآورشد: برگزاری نمایشگاه خودروها و تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری فرصت مناسبی است تا دوستداران و علاقه مندان به طبیعت با تجهیزات و شیوه های طبیعت گردی بیشتر آشنا شوند و بتوانند وسایل مورد نیز این وزش را با قیمت مناسب تهیه کنند.

خورگامی افزود: برای اولین بار در استان قزوین ۳۷ مشارکت کننده و۵۰  کمپر از سراسر ایران در این نمایشگاه حضور دارند و فضای بسیار با نشاط و شادابی برای علاقمندان مهیا شده است.

وی اظهارداشت: مشارکت کنندگان در حوزه های تجهیزات طبیعت گردی، کوهنوردی، تجهیزات آفرود و همچنین شرکت های خودرو سازی دیفرانسیل، هیئت های ورزشی، کلوپ های ورزشی، کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی در این نمایشگاه در کنار تولیدات و  محصولات خود، نسبت به ارائه راهنمایی، دستاوردها و معرفی کالاهایشان اقدام می کنند.

13

این مسئول در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه گفت: برگزاری مسابقه ماشین های «آر سی» در روز سه شنبه ۶ تیرماه، مسابقه خانوادگی آشپزی در طبیعت در روز چهارشنبه ۷ تیر ماه، رالی تور گردشگری – خانوادگی در روز پنجشنبه ۸ تیرماه و مسابقه ماشین های شارژی ویژه کودکان در روز جمعه ۹ تیر ماه برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: همچنین هیئت های ورزشی و گروه های «پارکور» نیز برنامه های نمایشی اجرا خواهند کرد.

خورگامی گفت: این نمایشگاه از ۶ تا ۹ تیر ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپاست و در این چهار روز پذیرای علاقه مندان و دوستداران طبیعت خواهیم بود.