۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33388
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
  • ارسال توسط :
برگزیدگان رشته نغمات دینی خواهران معرفی شدند
برگزیدگان رشته نغمات دینی خواهران معرفی شدند

برگزیدگان رشته نغمات دینی خواهران معرفی شدند

اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم-رشته نغمات دینی خواهران در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

وقایع خبری: اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم رشته نغمات دینی ویژه خواهران و مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم در رشته نغمات دینی ویژه برادران امروز (یکشنبه ۲۰ آذر) در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم-رشته نغمات دینی خواهران

در رشته دعا خوانی شرکت کنندگان خوزستان رتبه اول و سوم، آذربایجان شرقی رتبه دوم ، اردبیل رتبه چهارم و گلستان رتبه پنجم را کسب کردند .

در بخش مدیحه سرایی و همخوانی هم تهران ، البرز و اصفهان رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند و خوزستان هم در جایگاه چهارم و پنجم ایستاد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم گفت: حضرت علی (ع) فرموده اند قرآن کریم پندآموزی است که خیانت نمی‌کند و هدایت کننده‌ای است که انسان را گمراه نمی‌کند و ناطق و گوینده‌ای است که از آن دروغ و غیر واقعیت بیرون نمی‌آید.  

وی اعلام کرد: در عصر و در زمان ما کسانی تلاش می‌کنند این کتاب هدایت و این مشعل نورانی هدایت بشری را به عنوان کتاب گمراهی معرفی کنند، کسانی که تصور کردند با توهین و جسارت به قرآن می‌تواند این چراغ هدایت و تابش این خورشید فروزان را در اذاهان آزادی خواهان کم کنند، کور خوانده اند.

  حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: این محافل و برنامه‌های دور هم بودن در محضر قرآن ثابت می‌کند مردم و همه دلدادگان مسیر حق و حقیقت پای کلام نورانی حضرت حق هستند.