۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » قزوین
  • شناسه : 23351
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
  • ارسال توسط :
برنامه های ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین در نیمه خردادماه
برنامه های ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین در نیمه خردادماه

برنامه های ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین در نیمه خردادماه

ویژه برنامه «طوبی» در شب شهادت حضرت امام صادق (ع) ساعت 21 از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد .

شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) و رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با ویژه برنامه های «طوبی»، «راه امام» و «پیشوای صادق» «و اینک خرداد» «چراغ هدایت» سوگوار ششمین آفتاب آسمان امامت و ولایت خواهند بود.
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین به “وقایع خبری” گفت : این ویژه برنامه ها با هدف معرفی سیره و روش اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سیره عملی ائمه و معصومین و بزرگداشت مقام اهل بیت علیهم السلام و همچنین با حضور کارشناس مذهبی درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت، تاریخ‌نگاری و تاریخ‌شناسی مبارزاتی حضرت روح‌الله، سیره و سبک زندگی امام، رفتار ایشان با خانواده و کودکان و نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی گفت‌وگو می‌کند.
علی رحیمی افزود : رویکرد ویژه برنامه تلویزیونی «طوبی» و برنامه های رادیویی «پیشوای صادق» و «چراغ هدایت» معرفی حضرت امام صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب تشیع، تشریح جایگاه آموزه های امام صادق (ع) در زندگی و تبیین روشهای بهره گیری از علم همراه با اخلاق و ارتباط علم با دین است.
وی ادامه داد : این ویژه برنامه ها شامل بخش های مختلفی همچون مداحی، نغمه های مذهبی، ذکر گوشه های از کلام گهربار حضرت امام صادق علیه السلام و گفتگوی کارشناسی می باشند که از سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شوند. برنامه های مربوط به رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز به مسائلی همچون قیام ۱۵خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تاثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد.
ویژه برنامه «طوبی» در شب و شام شهادت حضرت امام صادق (ع) به مدت ۶۰ دقیقه ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد و ویژه برنامه «و اینک خرداد» و «پیشوای صادق هم» به مدت ۹۰ دقیقه روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و صبح روز شانزدهم خرداد ساعت ۰۹:۳۰ از صدای مرکز قزوین پخش می گردد.
گفتنی است ویژه برنامه «چراغ هدایت» هم روزهای سیزدهم تا پانزدهم و در عصر روز شهادت از ساعت ۱۸: تا ۱۹:۱۵ از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم در این ایام با تهیه و بازتولید و انتشار بسته های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ،موشن گرافی،پوستر،عکس نوشت،مستند گزارشی و گزارش تصویری و … جهت فضا سازی متناسب با ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، تهیه و بازتولید و انتشار ۵ قطعه گزارش تصویری با محوریت رهنمودها،مکتب،شاخص ها و …. امام خمینی(ره) در قالب اینفوگرافیک،عکس نوشت پوستر و طرح نگاره و فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت های مرکز در وب سایت و پیام رسان های شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی سازمانی و استانی و کشوری با ترند هشتگ هایی همچون #امام راحل #روح الله #قیام۱۵خرداد و .. به این مناسبت ها می پردازد.