۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بازی های بومی و محلی » فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 15835
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
  • ارسال توسط :
برنامه‌های هفته ملی کودک در قزوین به صورت مجازی برگزار می‌شود
برنامه‌های هفته ملی کودک در قزوین به صورت مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های هفته ملی کودک در قزوین به صورت مجازی برگزار می‌شود

۱۲ تا ۱۷ مهر به عنوان هفته ملی کودک نامیده شده است.

وقایع خبری -مژده اروجی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به فرارسیدن هفته ملی کودک و اجرای برنامه‌های متنوع مجازی در استان قزوین، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین توجه به مناسبت اربعین حسینی (ع) در اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک در دستور کار قرار دارد.

اروجی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ملی کودک “آینده را باید ساخت” است، تأکید کرد: در برنامه‌های هفته ملی کودک سال جاری تلاش شده علاوه بر توجه ویژه به محتوای تربیتی و آموزشی جنبه سرگرم‌کنندگی و نشاط افزایی هم رعایت شود.

این مسئول گفت: اجرای مسابقه، آغاز کلاس‌های برخط فصل پاییز، برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی کودک با اجرای یک برنامه نمایشی مجازی، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان، تبیین و یادآوری حقوق کودک برای خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان و فضاسازی شهری در گرامیداشت هفته ملی کودک بخشی از پیش بینی‌های کانون استان قزوین در هفته ملی کودک امسال است.

وی افزود: در راستای ارزش‌گذاری به شعائر دینی و مذهبی و حماسه بزرگ عاشورا، برنامه‌هایی با محوریت گرامیداشت اربعین حسینی (ع) با هشتگ #بچه‌های_اربعین در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه مجازی پاییزی از جمله خوشنویسی، پویانمایی، نقاشی کودک، طراحی، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، نوشتن خلاق، قصه‌گویی، اوریگامی، کارگاه شعر طنز، نجوم، رباتیک، سفالگری، الکترونیک، حال خوش زندگی، بلندخوانی، مادر و کودک، زیست شناسی و کاردستی با دور ریختنی‌ها را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای کانون معرفی کرد.

اروجی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند، برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان یا سایت qazvin.kpf.ir مراجعه کنند.

۱۲ تا ۱۷ مهر به عنوان هفته ملی کودک نامیده شده است.