۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت » فعالیتهای دینی
بررسی پیش نویس دستورالعمل و ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم
بررسی پیش نویس دستورالعمل و ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم

بررسی پیش نویس دستورالعمل و ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم

هفتاد و ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در محل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش وقایع خبری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هفتاد و ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با حضور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته در محل وزارت کشور برگزار و بر استمرار و تشدید روند شتاب گرفته واکسیناسیون برای کاهش شدت بیماری تاکید شد.
هفتاد و ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در محل وزارت کشور برگزار و پیش نویس دستورالعمل و ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم بررسی شد.

در این نشست دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گزارشی از روند واکسیناسیون و روند شتاب یافته آن در کشور ارائه کرد و آثار ارزیابی شده در کشور در نتیجه تزریق واکسن در خصوص کاهش مرگ و میر‌ها و همچنین بستری‌ها را برشمرد.
همچنین اقدامات و هماهنگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون برگزاری مراسم عزاداری محرم سال جاری از سوی نماینده این سازمان در نشست تشریح و بررسی شد.
همچنین در این جلسه اظهار امیدواری شد با روند شتاب یافته واکسیناسیون در کشور، گروه‌های پرخطر بیشتری واکسینه شوند تا از شدت بیماری کاسته شود.