۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 23400
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
  • ارسال توسط :
برترین های رسانه های استان قزوین معرفی خواهند شد
برترین های رسانه های استان قزوین معرفی خواهند شد
با بررسی آثار روزنامه نگاران استان ؛

برترین های رسانه های استان قزوین معرفی خواهند شد

از دو پیشکسوت رسانه‌ای استان آقایان علی علیمحمدی و دادگر خانبانی تجلیل خواهد شد.

راه یابی ۳۱۷ اثر به بخش داوری جشنواره رسانه‌های استان قزوین

محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان پس از سه سال وقفه، امسال به همت این اداره کل و خانه مطبوعات استان در حال برگزاری است که از میان ۵۳۰ اثر متقاضی شرکت در جشنواره، ۳۱۷ اثر با توجه به شرایط اعلامی و آیین نامه‌ی فراخوان جشنواره به بخش داوری راه یافتند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: آثار راه یافته شامل ۶۲ اثر در بخش سرمقاله و یادداشت، ۱۵ اثر در بخش عکس و گزارش تصویری، ۱۱اثر در بخش گرافیک و صفحه آرایی، ۵۰ اثر در بخش تیتر، ۳۸اثردر بخش خبر، ۴۲ اثردر بخش مصاحبه، ۸۵ اثر در بخش گزارش و تحلیل و ۱۴اثر در بخش کلیپ و ویدئو‌های خبری است.

اسماعیلی ادامه داد: راه یافتگان به بخش داوری شامل ۷۵ نفر از اصحاب رسانه استان شامل ۴۲ مرد و ۳۳ زن از ۴۱ رسانه هستند.

وی، بررسی رخداد‌ها و مسائل مهم استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکار‌های مناسب، بیان ظرفیت‌ها و جریان سازی رسانه‌ای به منظور ایجاد ارتباط مؤثر میان مردم و مسوولان برای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال و ارتقای کیفی محتوای نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

اسماعیلی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌های استان روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: داورانی از مرکز پژوهش و مطالعات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، کار بررسی این آثار را برعهده دارند و در مراسم اختتامیه جشنواره نفرات برگزیده هر بخش معرفی خواهند شد.

اسماعیلی گفت: در مراسم اختتامیه ضمن یادبود مرحومه حنانه امیری مدیرمسئول فقید پایگاه خبری صبح قزوین، از دو پیشکسوت رسانه‌ای استان آقایان علی علیمحمدی و دادگر خانبانی تجلیل خواهد شد.