۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33480
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
  • ارسال توسط :
برترین نفرات نغمات قرآنی معرفی شدند
برترین نفرات نغمات قرآنی معرفی شدند

برترین نفرات نغمات قرآنی معرفی شدند

این دوره از مسابقات به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شده است.

مراسم اختتامیه چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران، ۲۳ آذرماه در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر مدیحه‌سرایی، اذان، همخوانی قرآن و دعاخوانی با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولان استانی در دانشگاه فرهنگیان قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش “وقایع خبری” بر اساس نظر و رای داوران در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم گروه «الانوار» از استان خوزستان رتبه نخست و گروه «نورالزهرا» از استان خوزستان رتبه دوم، «تبیان» از هرمزگان رتبه سوم، «فاطر» از مازندران رتبه چهارم و «انوارالهدی» از استان قم به رتبه پنجم دست یافتند.

در رشته اذان، «محمدرضا نمازی» از گیلان رتبه اول، «محمدرضا کرم‌نژاد» از فارس رتبه دوم، «سید سجاد اشرافی» از مازندران رتبه سوم و «سیدحامد ابطحی» از بوشهر رتبه چهارم و «سعیدرضا حق‌شناس» از اصفهان رتبه پنجم را از آن خود کردند.

008899

در رشته دعاخوانی نیز «سید محمدرضا جعفریان» از استان اصفهان رتبه اول، «حافظ علیزاده» از استان آذربایجان غربی رتبه دوم، «سجاد براتیبنی» از استان چهارمحال بختیاری رتبه سوم، «احمد راهی مالکی» از خوزستان رتبه چهارم و «علی‌محمد دامچین» از خوزستان رتبه پنجم را از آن خود کردند.