۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31071
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
  • ارسال توسط :
برای ۴۰۰ مشترک برق پرمصرف خانگی در قزوین اخطاریه صادرشد
برای ۴۰۰ مشترک برق پرمصرف خانگی در قزوین اخطاریه صادرشد

برای ۴۰۰ مشترک برق پرمصرف خانگی در قزوین اخطاریه صادرشد

متوسط میزان ماهانه مصرف برق خانگی در زمان اوج پیک مصرف ۳۰۰ کیلووات است.

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: ۴۰۰ مشترک برق قزوین به علت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار دریافت کرده اند و در صورت ادامه این روند، برق آنان قطع خواهد شد.

سیدمحمد قافله باشی با بیان خبرفوق به “وقایع خبری” گفت: متوسط میزان ماهانه مصرف برق خانگی در زمان اوج پیک مصرف که از خرداد تا شهریورماه در نظر گرفته شده، ۳۰۰ کیلووات است و در صورتی که هر خانوار یک کیلووات از مصرف خود کم کند به ازای آن ۵ هزار ریال از بهای برق مصرفی آنان کاسته خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به ادامه روند افزایش دمای هوا در سطح منطقه، هم اکنون مصرف برق استان قزوین به ۷۸۸ مگاوات رسیده و به همین دلیل از شهروندان و مشترکان قزوینی درخواست کرد تا در زمان پیک مصرف، یعنی از ساعت ۱۱ تا ۱۷ ضمن استفاده از دور کند کولرهای آبی، در صورت استفاده از کولرهای گازی، میزان دمای آن را برروی ۲۴ یا ۲۵ تنظیم کنند.

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین، سهم مشترکان عمومی و اداری استان در کاهش میزان مصرف برق را ۵.۵ درصد اعلام و افزود: خوشبختانه با کنترل مصرف و کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی این میزان به ۷ مگاوات رسیده و بعد از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه نیز به میزان ۱۶ مگاوات نیز رسیده است.