۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 34400
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
  • ارسال توسط :
برای تحقق عدالت مالیاتی در استان قزوین اقدام می کنیم
برای تحقق عدالت مالیاتی در استان قزوین اقدام می کنیم

برای تحقق عدالت مالیاتی در استان قزوین اقدام می کنیم

فعالیت رادیو مالیات در استان قزوین آغاز شد.

وقایع خبری: همایش مشارکت مردمی در نظام مالیاتی با حضور داود منظور ، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، قاسم زاده رئیس دانشگاه بین الملل، عباسپور مدیرکل امور مالیاتی استان، خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری قزوین در سالن اجتماعات دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

عزیز الله عباسپوردر این همایش گفت: برگزاری همایش های علمی تجربه خوبی است تا بتوانیم با بهره گیری از رویکردهای علمی به سمت دریافت مالیات عادلانه پیش برویم.

photo_2023-02-07_15-54-47

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین تصریح کرد: رویکرد تحولی که در سازمان رخ داده موجب حرکت به سمت نوآوری و تحول در این عرصه شده و تلاش می کنیم با بهره گیری از ایده های خلاقانه و روشهای علمی به سمت کارآمد شدن روشها حرکت کنیم.

عباسپور تصریح کرد: با اطلاع رسانی اصولی باید کمک کنیم تا مردم بدانند مالیاتها در چه بخش هایی هزینه و مصرف می شود تا رغبت بیشتری برای پرداخت مالیات و همراهی با دولت داشته باشند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: رونمایی از نرم افزار همراه رادیو مالیات می تواند در اطلاع رسانی شهروندان و فرهنگسازی موثر باشد و دستاوردهایی برای فرهنگ سازی به همراه داشته باشد