۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35813
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
  • ارسال توسط :
بخشدار محمدیه منصوب شد
بخشدار محمدیه منصوب شد

بخشدار محمدیه منصوب شد

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری، معاون مدیرکل اجتماعی استانداری و رئیس گروه امنیتی استانداری از جمله سوابق محسن آخوندی می‌باشد.

طی حکمی از سوی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، محسن آخوندی به عنوان بخشدار محمدیه منصوب شد.

متن این حکم به شرح ذیل می باشد؛

جناب آقای محسن آخوندی

سلام عليكم

در اجرای ماده ۶ مصوبه شماره ۱۲/۶۰۲ مورخ ۱۳۷۷/۷/۳۰ شورای عالی اداری کشور و بر اساس تفویض اختیار شماره ١٦٣٠١٦ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ مقام عالی وزارت و با توجه به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان البرز و تایید سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان بخشدار محمدیه منصوب می نمایم.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاهای کشوری و لشکری در سطح آن بخش و بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و اجرای برنامه‌های دولت خدمتگزار و مردمی، در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف آن بخش موفق باشید.

محمد مهدی اعلایی

گفتنی است؛ مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری، معاون مدیرکل اجتماعی استانداری و رئیس گروه امنیتی استانداری از جمله سوابق محسن آخوندی می‌باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.