۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاست » شهرداری » شوراهای شهر و روستا » قزوین
  • شناسه : 33809
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
  • ارسال توسط :
با همدلی و همکاری  اعضای شورای شهر قزوین تسویه بدهی به بانک شهر محقق شد
با همدلی و همکاری  اعضای شورای شهر قزوین تسویه بدهی به بانک شهر محقق شد

با همدلی و همکاری اعضای شورای شهر قزوین تسویه بدهی به بانک شهر محقق شد

در پایان سال جاری دو ابر پروژه در شهر قزوین کلنگ زنی خواهد شد.

شهرداری مسئول اجرای سیاستهای شورای اسلامی شهر است و در حقیقت مدیریت شهری جدا از شورای شهر نیست لذا با همدلی و همکاری مجموعه شورا ی ششم توانستیم بدهی کلان شهرداری به بانک شهر را به طور کامل تسویه نماییم .

به گزارش”وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،صباغی شهردار قزوین در جلسه علنی شورا ضمن ارایه گزارش اقدامات صورت گرفته پیرامون تسویه بدهی به بانک شهر اظهار کرد: رفع گره بدهی بانکی شهرداری حاصل تعامل، مساعدت و همدلی تمامی اعضاء محترم شورای اسلامی شهر قزوین و نیز تمام مسئولین و افرادی است که در این مسیر به ما کمک کردند.

و ی در تشریح کلیات توافق با بانک شهر در راستای تسویه بدهی ها عنوان کرد: ما موفق شدیم علاوه بر تسویه کامل تمام تسهیلات دریافتی از بانک شهر، سرمایه خود را در بانک شهر، بعنوان یکی از سهامداران عمده بانک، به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دهیم که این دستاوردی بزرگ و قابل توجه برای شهر خواهد بود.

صباغی عنوان کرد: امروز نه تنها ما در حال عبور از بدهی کلان خود در بانک شهر هستیم، بلکه با ایجاد خط اعتباری و استفاده از سایر فرصتهای بانکی اعم از انتشار اوراق مشارکت خواهیم توانست منابع بسیاری را برای ارائه خدمات در شهر ایجاد کنیم که جا دارد این دستاورد را به مردم عزیز و همشهریان خوبمان تبریک عرض کنم.

وی همچنین از اقدامات گسترده شهردار ی قزوین در اطلاع رسانی تسویه کامل بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر خبر داد و گفت: مقرر شده تا از تمامی ظرفیتهای اطلاع رسانی شهری ،شبکه های اجتماعی و رسانه ها استفاده شود تا این اقدام بزرگ و ارزشمند که حاصل تلاشهای اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری و استان است به اطلاع شهروندان فهیم قزوین برسد.

شهردار قزوین همچنین در این جلسه از افتتاح برخی پروژه های عمرانی تا دهه فجر خبرداد وگفت: به امید خدا در پایان سال جاری دو ابر پروژه در شهر قزوین کلنگ زنی خواهد شد.