۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » دسته‌بندی نشده » گیلان
  • شناسه : 38135
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
  • ارسال توسط :
با مقصران حادثه آتش سوزی لنگرود برخورد جدی می شود
با مقصران حادثه آتش سوزی لنگرود برخورد جدی می شود

با مقصران حادثه آتش سوزی لنگرود برخورد جدی می شود

گروه‌های کارشناسی در حال بررسی این حادثه اند و با دستور رئیس قوه قضاییه با مقصران این اتفاق برخورد می‌شود.

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود ، با تسلیت به جانباختگان حادثه آتش‌سوزی در این مرکز ، گفت : متأسفانه امروز صبح شاهد حادثه دلخراشی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود بودیم که بر اثر این حادثه ، ۳۲ نفر فوت و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به حضور فوری نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه ، افزود : با توجه به نزدیکی ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه ، بلافاصله در همان دقایق نخستین این حادثه ، نیروهای آتش نشانی در محل حاضر و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وزیر کشور با تأکید بر حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه و انجام کارهای کارشناسی ، افزود : به محض وقوع آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود ، مسؤولان ، گروه‌های امدادی و نیروهای انتظامی در محل حاضر و بررسی علل وقوع این حادثه را آغاز کردند.

احمد وحیدی از برخورد جدی با مقصران این اتفاق تلخ خبر داد و اضافه کرد : گروه های  کارشناسی در حال بررسی ابعاد این حادثه اند و با دستور رئیس قوه قضاییه با مقصران و عاملان احتمالی این اتفاق ناگوار به طور جدی برخورد قانونی می‌شود.

وی یکی از علل گسترش آتش در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود را سازه به کار گرفته شده در این ساختمان دانست و گفت : بر اساس ‌تصاویر دوربین‌های مدار بسته و گزارش اولیه ، آتش از یک نقطه آغاز و به دلیل پلیمری بودن سقف این ساختمان ، با سرعت به بخش های دیگر این بنا گسترش می‌یابد ولی برای گزارش نهایی باید همه اقدامات کارشناسی انجام شود.