۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 32228
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
  • ارسال توسط :
با قطع ارتباط اینترنت اعتبارات تجار دچار چالش شده است
با قطع ارتباط اینترنت اعتبارات تجار دچار چالش شده است
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین:

با قطع ارتباط اینترنت اعتبارات تجار دچار چالش شده است

کمبود نقدینگی در شرایط کنونی به تولید آسیب جدی زده است.

هشتاد و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور اعلایی استاندار، پیله فروش معاون اقتصادی استاندار، رجحانی معاون عمرانی ، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین در استانداری برگزار شد.

مهدی بخشنده در این جلسه گفت: در راستای توسعه مناسبات اقتصادی دفتر وزارت امور خارجه در اتاق بازرگانی قزوین فعال شده و این کار می تواند در تسهیل امور و روان سازی کارها شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد: در دو هفته اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که بهانه دست دشمن داد و اختلالات اینترنت مشکلات زیادی برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده که امیدواریم این وضعیت مدیریت و ساماندهی شود.

وی یادآورشد: این روزها شاهد تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه هستیم و با قطع ارتباط اینترنت متاسفانه اعتبارات تجار دچار چالش شده است.

بخشنده تصریح کرد: مجوز راه اندازی گمرک شهرک چرم سازی صادر شده اما تا زمان احداث ساختمان اصلی برای تسریع در کار درخواست اجازه فعالیت در کانکس را داریم تا کارها عقب نماند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اضافه کرد: کمبود نقدینگی در شرایط کنونی به تولید آسیب جدی زده و برای روان سازی اعطای تسهیلات سرمایه درگردش و ثابت بایستی مساعدت لازم صورت گیرد.