۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آذربایجان شرقی » اخبار استانی » استان ها
  • شناسه : 37730
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
  • ارسال توسط :
با فساد و مفسد در هر جایگاهی برخورد قاطعانه خواهیم کرد
با فساد و مفسد در هر جایگاهی برخورد قاطعانه خواهیم کرد

با فساد و مفسد در هر جایگاهی برخورد قاطعانه خواهیم کرد

چنانچه این فساد از ناحیه یک کارگزار حکومتی باشد، برخورد ما قاطعانه‌تر خواهد بود.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری این استان گفت: مدیران استانی باید مستمراً پیگیر موضوعات و مصوبات باشند و صرفاً این گزاره را تکرار نکنند که باید فلان سازوکار طراحی شود؛ خب شما مگر مدیر نیستید؟! باید میان شما و مردم عادی در اتخاذ راهکار برای رفع مسائل، تفاوت وجود داشته باشد.

رئیس دستگاه قضایی بیان داشت: مدیران استان آذربایجان شرقی در حوزه‌های کاری‌شان موارد و مراتب ناظر بر قوانینِ اجرا نشده را به ما منتقل کنند تا ما سازمان بازرسی را بصورت ویژه موظف و مکلف گردانیم موضوع عدم اجرای قانون مزبور یا حتی به نحو مطلوب اجرا نشدن آن قانون را پیگیری کنند.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: بار‌ها اعلام کرده‌ایم که با فساد و مفسد در هر جایگاه و مرتبه‌ای که باشد برخورد قاطعانه خواهیم کرد و چنانچه این فساد از ناحیه یک کارگزار حکومتی باشد، برخورد ما قاطعانه‌تر خواهد بود؛ البته پیش از آن باید تمامی تمهیدات را به کار ببندیم که از وقوع فساد توسط کارگزار حکومتی پیشگیری به عمل آید.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به موضوع اراضی موقوفه صوفیان در آذربایجان شرقی گفت: درخواست اعمال ماده ۴۷۷ در قبال اراضی مزبور واصل شده و رأی ناظر بر آن به زودی صادر خواهد شد؛ احتمال قوی می‌دهم که در این فقره، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ پذیرفته شود؛ بر همین اساس باید در داخل استان برای تمشیت امور مرتبط با این اراضی هماهنگی‌ها و همکاری‌های مقتضی صورت گیرد.

محسنی اژه‌ای درباره انتقال زندان تبریز به محدوده خارج از شهر نیز گفت: مجدانه درصدد انتقال زندان تبریز به محدوده خارج از شهر هستیم و این مهم در قوانین و مصوبات اخیر نیز مورد توجه قرار گرفته است؛ استاندار آذربایجان شرقی نیز در تحقق این مهم، مساعدت‌های لازم را از حیث جانمایی و ساخت زندان جدید به عمل آورد.