۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آسیب های اجتماعی » رسانه ها » نظام سلامت » نیروی انتظامی
  • شناسه : 9576
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
  • ارسال توسط :
با شايعه پراکنان در فضاي مجازي برخورد خواهد شد
با شايعه پراکنان در فضاي مجازي برخورد خواهد شد

با شايعه پراکنان در فضاي مجازي برخورد خواهد شد

هموطنان اخبار مربوط به کرونا را از طریق مراجع معتبر و موثق پیگیری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه جامعه به امنیت و آرامش روانی نیازمند است از برخورد جدی با شایعه پراکنان در فضای مجازی خبر داد.

با شايعه پراکنان در فضاي مجازي برخورد خواهد شد

به گزارش وقایع خبری به نقل از پلیس، سردار “حمید هداوند” با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از شرایط موجود و ایجاد جو سازی و موج بدبینی در جامعه ، اظهار داشت: فضای مجازی توسط پلیس فتا به صورت مستمر رصد و با افرادی که اقدام به جو سازی ، انتشار اخبار و مطالب کذب و دروغین می کنند برخورد خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در شرایط فعلی که جامعه نیازمند آرامش است متاسفانه افرادی دانسته یا ندانسته با انتشار برخی مطالب در فضای مجازی امنیت و آرامش روانی جامعه را خدشه دار می کنند و موجبات تشویش اذهان عمومی جامعه را فراهم می آورند.
وی با تاکید بر اینکه پلیس بطور جد با کسانی که امنیت و آرامش روانی جامعه را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس فتا با رصد دقیق فضای مجازی با هر گونه شایعه پراکنی در حوزه های مختلف از جمله ویروس منحوس کرونا برخورد خواهد کرد.
سردار هداوند تصریح کرد: لازم است هموطنان گرامی اخبار مربوط به موضوع کرونا را صرفا از طریق مراجع معتبر و موثق پیگیری کنند.