۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری » سیاست » قزوین
  • شناسه : 34327
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
  • ارسال توسط :
باید از فرصت دهه فجر برای ترمیم آسیب هایی که داشتیم استفاده کنیم
باید از فرصت دهه فجر برای ترمیم آسیب هایی که داشتیم استفاده کنیم

باید از فرصت دهه فجر برای ترمیم آسیب هایی که داشتیم استفاده کنیم

شعار امسال دهه فجر «ایران استوار ۴۴ سال افتخار» است

فرماندار قزوین گفت: باید از فرصت دهه فجر برای ترمیم آسیب هایی که داشتیم استفاده کنیم، ارائه گزارش دقیق از موضوعاتی که دشمن سعی کرده دستاوردهای نظام را در آن زمینه ها زیر سوال ببرد باید به صورت جدی پیگیری شود.

عباس کاظمی با اشاره به ضرورت گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر امسال وظایف و رسالت‌ دستگاه‌های مختلف متفاوت‌‎تر از سال‌های قبل است، ما از مقطع حساسی عبور کردیم و به تعبیر مقام معظم رهبری در بطن پیچ تاریخی قرار گرفتیم، همین موضوع ماموریت ما را پررنگ تر و جدی تر از گذشته می‌کند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در دهه فجر باید به سمت ترمیم برویم، اگر تلاش کردند انسجام اجتماعی را آسیب بزنند بازسازی کنیم، اتحاد و وحدت بین اقوام و طوایف را بازسازی کنیم و هر جا که تلاش کردند با سیاهنمایی اقدامات صورت گرفته را زیر سوال ببرند باید با تببین درست به عموم مردم گزارش بدهیم.

این مسئول افزود: به عنوان مثال مسئله زن یکی از موضوعاتی است که در ماه های اخیر مورد توجه دشمنان بوده است و این در حالی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شگرفی در راستای تکریم مقام زن داشته است که باید به صورت ویژه تر به اطلاع عموم برسد که ما قبل از انقلاب در چه وضعیتی بودیم و امروز در چه جایگاهی قرار داریم.

وی افزود: در ایام پشت سر گذاشته شده مانند سالروز گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و تشییع پیکر شهدای گمنام اتفاقات خوبی رقم خورد، میزان استقبال و همراهی مردم حیرت انگیز بود و افرادی حضور پیدا کردند که دشمنان فکر می کردند این افراد مخالف اصول نظام هستند.

فرماندار قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز در مسیر پیشرفت قرار گرفته، طبیعی است که دشمنی دشمنان هم شدیدتر شده، دهه فجر حکمتش این است که کارآمدی نظام را نشان بدهیم و باید از این فرصت نهایت استفاده را کنیم.

وی تاکید کرد: ملت ایران باید از عملکرد فرزندان خود مطلع شود، شعار امسال دهه فجر «ایران استوار ۴۴ سال افتخار» است که نباید در حد شعار باقی بماند بلکه باید حس شود با اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته توسط دولت دهه فجر امسال به عنوان ۴۴ سال پربرکت انقلاب و دهه ای به یادماندنی در ذهن مردم ثبت شود.

کاظمی یادآور شد: ما نسبت به انقلاب نباید دنبال ابلاغ و مسئولیت باشیم، بلکه ماموریت داریم و نگاه ما تکلیف مدار است، همه نهادها در مسیر پاسداشت دهه فجر باید ماموریت خود را پیدا کرده و به نحو احسن آن را پیگیری کنند بدون آنکه منتظر دستورالعمل خاصی باشند.

فرماندار قزوین در خاتمه تاکید کرد: باید برای نشان دادن عملکرد یک ساله گذشته در سالروز پیروزی انقلاب از ابزارهای هنری و ایده های نو استفاده کنیم تا اقدامات صورت گرفته به صورت مناسب به مردم اطلاع رسانی شود.