۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها
  • شناسه : 28794
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۹
  • ارسال توسط :
باید از عمر و امکانات خدادادی خود  استفاده کنیم
باید از عمر و امکانات خدادادی خود  استفاده کنیم

باید از عمر و امکانات خدادادی خود استفاده کنیم

باید در انتقال اخبار و رویداد‌ها صادق و خالص باشید، انتشار خبر صادقانه، ضرری به ما نمی رساند.

آیت الله اسلامی میهمان بسیج رسانه بود تا اعضای شورای بسیج رسانه از رهنمودهای عالمانه نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری بهره مند گردند .

به گزارش”وقایع خبری” نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت صداقت در امر خبرنگاری و برگزاری جشنواره “ابوذر” گفت: انتخاب جشنواره اخیر به نام جناب ابوذر کار پسندیده ای است. زیرا جناب ابوذر رفتار و گفتار صادقانه داشتند. شما هم باید در انتقال اخبار و رویداد‌ها صادق و خالص باشید، انتشار خبر صادقانه، ضرری به ما نمی رساند.

آیت الله اسلامی با اشاره به حفظ آبروی مسلمانان و حیثیت جامعه به عنوان نکته پایانی متذکر شد: حضرت آیت الله سیستانی در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی فرمودند:” کشورهای اروپایی مانند آلمان و ژاپن اخبار محرمانه‌، داخلی و امنیتی کشور خود را در صفحه های بین المللی منتشر نمی‌کنند. حفظ امنیت و  اخبار محرمانه از مصادیق اخلاقی کار شما خبرنگاران است که عواقب روحی و روانی آن بر جامعه تاثیرگذار است. گاهی بیان حتی جمله ای می تواند آینده و امنیت کشوری تحت تاثیر قرار دهد. باید با رعایت اخلاق در انتشار اخبار و در حفظ این امنیت، وحدت و انسجام کشور کوشا باشید و از توسعه اختلافات بزرگ در کشور جلوگیری نمایید.

وی در اهمیت مال دنیا و عاقبت بخیری مومنان تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند:” گاهی انسان به علت تعلق خاطر به تسبیحی کوچک در لحظه موت، با ایمان از دنیا نرود.” اموالی که انسان در طول عمر خود جمع می‌کند ممکن است به علت تعلق یافتن و دل بستن به آن ایمان چندین ساله انسان را تحت الشعاع قرار دهد و فرد در واپسین لحظات زندگی، ایمان خود را از دست بدهد.

آیت الله اسلامی، در پایان خاطر نشان کرد: باید از عمر و امکانات خدادادی خود استفاده کنیم. همیشه میدان عمل برای انسان فراهم نیست و روزی چشم باز می‌کنیم و می‌بینیم که دیگر خیلی دیر شده است و امکاناتی که در اختیار انسان بوده است، دیگر نیست.