۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » جامعه » قزوین
  • شناسه : 38334
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
  • ارسال توسط :
باید از ظرفیت رسانه ها جهت روشنگری و جهاد تبیین به خوبی استفاده  کنیم
باید از ظرفیت رسانه ها جهت روشنگری و جهاد تبیین به خوبی استفاده  کنیم
سردار رفیعی اتانی:

باید از ظرفیت رسانه ها جهت روشنگری و جهاد تبیین به خوبی استفاده کنیم

سپاه و بسیج در صیانت از امانت آراء مردم و امنیت و سلامت انتخابات پای کار است.

نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین و روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) عصر امروز شنبه با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه استان قزوین ، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ، مدیران خبرگزاری ها، هفته نامه ها و فعالان رسانه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد‌.

در این نشست سردار رفیعی آتانی با اشاره به ظرفیت های رسانه ای در استان قزوین گفت: باید از ظرفیت رسانه ها جهت روشنگری و جهاد تبیین به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: در این دوره از انتخابات که در اسفندماه برگزار خواهد شد ، باید در کناریکدیگر و عمل به رسالت سنگین خود در رسانه ، فضای مشارکت خوبی را رقم بزنیم تا دشمن نتواند به خواسته های خود برسد چرا که دشمن به دنبال اجرای نیات پلید خود که در غائله سال گذشته با شعار زن ، زندگی و آزادی انجام داد ، است .

سردار رفیعی آتانی تاکید کرد: سپاه و بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی در صیانت از امانت آراء مردم و امنیت و سلامت انتخابات پای کار است و برای آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات اسفندماه تصریح کرد: ۲ واژه سلامت و امنیت در طول برگزاری همه انتخابات از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده اما ۲ واژه جدید یعنی مشارکت و رقابت واژه های جدیدی بود که هر یک از ما امروز موظفیم به سهم خود و به طور جدی نسبت به آن بپردازیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در پایان یادآور شد: اگر مردم خدمت مدیران را مشاهده کنند حتما پای کار خواهند آمد و در مقابل خدمت قدردانی و در انتخابات مشارکت می کنند.