۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » ریاست جمهوری » سیاست
  • شناسه : 28744
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
  • ارسال توسط :
باید از جان و ناموس مردم حفاظت کرد
باید از جان و ناموس مردم حفاظت کرد

باید از جان و ناموس مردم حفاظت کرد

۱۳ بهمن، سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، با ضربه سلاح سرد اوباش به گردن او، به جمع همکاران شهید خود پیوست.

دکتر سید ابراهیم رئیسی، امروز در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نوع اعمال محدودیت‌ها در شرایط قرمز کرونایی، گفت: هر شهر و بخشی که دچار مشکل می‌شود، باید مسئولان استانی در همان محدوده، نسبت به اعمال محدویت یا تعطیلی، تصمیم‌گیری کنند و این موضوع نباید مانند گذشته، جنبه عمومی و سراسری داشته باشد.

رئیس جمهور، ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در هر مراسمی را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسئولان بهداشتی باید با جدیت نظارت کنند در اجتماعات، به ویژه در اماکن زیارتی، شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت رعایت شوند.  

دکتر رئیسی، اظهار داشت: با توجه به همه گیری سویه امیکرون و شرایط متفاوت و خاصی که نسبت به سویه‌های قبلی دارد، می‌توان تعریف جدیدی برای شهر‌های قرمز ارائه داد و البته تا زمانی که این تعریف انجام نشده است، همچنان مقررات قبلی برای شهر‌های قرمز موضوعیت دارند.  

رئیس جمهور با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل شهری، به ویژه در مترو گفت: حمل و نقل عمومی از زمینه‌های ابتلای مردم به بیماری کرونا است، لذا ضرورت دارد مسئولان، دقت و نظارت دقیق‌تری در این زمینه داشته باشند.  

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، با تسلیت گفتن به مناسبت شهادت مأمور نیروی انتظامی به دست اوباش در شیراز، اظهار داشت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار، از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد، اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می‌اندازند، یک ضرورت و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود.

  رئیس جمهور گفت: مقابله با اشرار و کسانی که با شرارت، امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، خواست مردم است و باید با آنان، مقابله و از جان و ناموس مردم نیز حفاظت کرد.  

گفتنی است، چهارشنبه شب ۱۳ بهمن، سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، اهل فسا شیراز، با ضربه سلاح سرد اوباش به گردن او، به جمع همکاران شهید خود پیوست و یک سرباز وظیفه نیز به شدت زخمی شد. شاهدان عینی گفتند که درگیری داخل یک رستوران رخ داده است و با کشیده شدن به خارج از ساختمان رستوران، فرد شرور، ستوان یکم رنجبر را با ضربه سلاح سرد به گردن او به شهادت رساند.