۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » جامعه » حرف مردم » ریاست جمهوری » نظام سلامت
  • شناسه : 10801
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
  • ارسال توسط :
بازگشایی دانشگاه ها فاجعه می آفریند
بازگشایی دانشگاه ها فاجعه می آفریند

بازگشایی دانشگاه ها فاجعه می آفریند

نباید دانشجویان را از شهرستان‌ها به تهران ویا هر شهر دیگه‌ای برگردانند.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: از همان ابتدای اعلام این تصمیم توسط رئیس جمهور، تعداد پیام‌های دانشجویان به شدت افزایش یافته و نسبت به این تصمیم معترض هستند.

ذبیحی، مسئول شورای صنفی دانشگاه تهران با اشاره به تصمیم جدید رئیس جمهورمبنی بربرگزاری کلاس‌های آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ۳۰ فروردین گفت: از همان ابتدای اعلام این تصمیم توسط رئیس جمهور، تعداد پیام‌های دانشجویان به شدت افزایش یافته و نسبت به این تصمیم معترض هستند.
وی افزود: پیام‌ها با این محتوا که این چه تصمیمی است، تعجب می‌کنیم که چه تفاوتی میان دانشجویان ارشد و کارشناسی و دکترا وجود دارد که این تصمیم عجیب گرفته شده است.
ذبیحی اضافه کرد: مسئولان دانشگاه نیز با این تصمیم مخالف هستند واعلام کردند که دلایل مخالفت خود را به ستاد مبارزه با کرونا ارسال خواهند کرد، اما به هیچ عنوان موافق بازگشائی دانشگاه و خوابگاه‌ها نیستند.
وی افزود: امیدواریم این تصمیم قطعی نباشد و اگر این تصمیم جدی تلقی شود شورای صنفی پیگیری خواهد کرد و صدای دانشجویان را به مسئولان می‌رسانیم، چرا که این تصمیم بسیار خطرناک است و با جان دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها و کارمندان و اساتید بازی خواهد کرد و یک مجموعه بزرگ را درگیر می‌کند، فعالیت دانشگاه‌ها هم فعالیت اقتصادی نیست که بگوییم در وضعیت تحریم هستیم که بخواهد به کشور ضرر وارد کند.نباید دانشجویان را از شهرستان‌ها به تهران ویا هر شهر دیگه‌ای برگردانند، چون این تصمیم فاجعه‌ای بزرگ ایجاد خواهد کرد.