۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اخبار ملی » دانش و فناوری
  • شناسه : 35078
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
  • ارسال توسط :
بابت تاخیر درپرداخت حقوق اسفند فرهنگیان عذرخواهی می کنیم
بابت تاخیر درپرداخت حقوق اسفند فرهنگیان عذرخواهی می کنیم

بابت تاخیر درپرداخت حقوق اسفند فرهنگیان عذرخواهی می کنیم

با توصیه های رئیس جمهور درخصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده تصمیم گیری واقدام خواهد شد .

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان تصریح کرد؛ با توصیه‌های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روز‌های آینده تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

بابت تاخیر درپرداخت حقوق اسفند فرهنگیان عذرخواهی می کنیم

وزارت آموزش و پرورش، ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی، از تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می‌طلبیم. خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده اند.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تامین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند بصورت علی الحساب پرداخت می‌شود.
بدیهی است، نظر به هماهنگی به عمل آمده و حمایت‌های رئیس جمهور محترم در فرمایشات روز گذشته هیات محترم وزیران، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی همکاران عزیز طی روز‌های آتی تصمیم گیری و اقدام خواهد شد