۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 13921
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
  • ارسال توسط :
ایمان و باورهای معنوی نقش موثری در جلوگیری از مشکلات خواهند داشت
ایمان و باورهای معنوی نقش موثری در جلوگیری از مشکلات خواهند داشت

ایمان و باورهای معنوی نقش موثری در جلوگیری از مشکلات خواهند داشت

قضاوت تنها يك شغل نيست بلكه ظلم ستيزي، دفاع از حق مظلوم و قيام عليه ظلم و بي عدالتي است .

آیین تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان تاکستان و بویین زهرا با حضور رییس کل دادگستری، دادستان مرکز، مدیران قضایی و مدیران استان برگزار گردید.
به گزارش”وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در این آئین گفت: ایمان و باورهای معنوی نقش موثری در جلوگیری از مشکلات داشته و باعث ارتقای سطح سلامتی جامعه می‌شود. اگر مردم دستورات قرآني مبني بر تحقيق در موضوعات اقتصادي، فرهنگي، سياسي و … را آويزه گوش خود قرار مي دادند امروزه شاهد تشكيل حجم بالاي پرونده نمي بوديم.
اين مقام قضايي استان بيان داشت: آسيب هاي اجتماعي درد مشترك جامعه هستند و بايد هركس به سهم خود براي مقابله با آنها اقدام كند. همه ما از مردم تا مديران در برابر جامعه مسئول هستيم و بايد تمام سعي و تلاش خود را براي آگاه سازي مردم و رفع مشكلات جامعه به كار بنديم.
وي گفت: امروز ناآگاهي حقوقی مردم به يك معضل اجتماعي تبدیل شده و خيلي‌ از افراد جامعه را به خود درگير كرده است و خلا اين موضوع زماني كه پاي افراد به دادگاه‌ها باز مي‌شود مشهودتر است اما مي‌توان با آموزش‌هاي ساده و اوليه حقوق از بروز بسياري از مشكلات پيشگيري كرد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در ادامه افزود: قضاوت تنها يك شغل نيست بلكه ظلم ستيزي، دفاع از حق مظلوم و قيام عليه ظلم و بي عدالتي بوده و به عنوان يك تكليف و مسئوليت برعهده قضات نهاده شده است و كار و تلاش قضات در مسير هدايت انسان ها بوده و نمي توان آن را با حقوق، ارج و مزد ارزشيابي كرد .
در ادامه این مراسم علی سلطانی رئیس جدید دادگستری تاکستان گفت: تلاشمان در دادگستری این شهرستان فصل خصومت، گره گشایی از مشکلات مردم و تعامل سازنده با سایر دستگاه ها خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در این مسیر رضایت مردم شریف این شهرستان و خدای متعال را جلب نماییم.
میرحسین حسینی رییس جدید دادگستری بویین زهرا نیز در ادامه بیان نمود: امنیت و احساس امنیت لازمه هر جامعه بشری است که انشالله با تلاش های همکاران دادگستری این شهرستان و همراهی و همدلی مدیران و مردم بتوانیم این مهم را محقق نماییم.

گفتنی است در پایان از زحمات امیرجعفر تقی پور و عمران تقوی همت آبادی تقدیر،علی سلطانی بعنوان رئیس دادگستری تاکستان و میر حسین حسینی نیز به عنوان رییس دادگستری بویین زهرا معرفی شدند.