۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » انتخابات » جامعه » صنعت، معدن و تجارت
  • شناسه : 23250
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
  • ارسال توسط :
ایران قوی بدون اقتصاد  قوی شکل نمی‌گیرد
ایران قوی بدون اقتصاد  قوی شکل نمی‌گیرد

ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد

بطور مستمر با فعالان بخش خصوصی ارتباط خواهیم داشت تا از ظرفیت‌ها و دیدگاه‌های آنان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور بهره ببریم.

رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین گردهمایی انتخاباتی خودش در جمع فعالان اقتصادی تصریح کرد: ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد.

به گزارش “وقایع خبری” ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای اتاق‌های بازرگانی و تعاون و اصناف ایران که امروز به عنوان نخستین برنامه تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: اقتضای داشتن اقتصاد قوی هم این است که تیم اقتصادی دولت بسیار قوی و هماهنگ باشد نه اینکه هر یک آهنگی ساز کنند.

وی گفت: تصمیم‌های خلق الساعه و لحظه‌ای اقتصاد کشور را دچار اخلال و ثبات در بازار را دچار آسیب می‌کند.
آقای رئیسی افزود: ثبات در تصمیم گیری اقتصادی از مسایل بسیار مهم و از الزامات یک اقتصاد قوی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ثبات در مقررات و باید و نباید‌ها هم امری ضروری است و نمی‌توان بازار را دستوری مدیریت و با نشستن در اتاق اداره کرد.

نامزد انتخابات سیزدهم دوره ریاست جمهوری گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، باید دیدگاه‌های فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را بشنویم.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز بعد از جلسه اش با اعضای اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ارتباط دولت با بخش خصوصی، تولیدکنندگان و کارآفرینان لازم است.
وی گفت: در هر استانی که رفته ام یکی از جلسات مهم با تولیدکنندگان و مراجعه به کارخانه‌های مختلف بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: آشنایی با نگاه و نظر‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای حل مشکلات بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: باید بخش خصوصی، اصناف، بازار، کارآفرینان و تولیدکننده را هم در شناخت مسئله هم در حل مسئله و هم در اقدام و عمل شریک و سهیم کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: دولت مردم با شعار محقق نمی‌شود و یکی از جلوه‌های دولت مردم این است که خود مردم در حل مسئله مشارکت کنند.
وی افزود: حل مسئله اقتصادی در کشور ما کاملا امکان پذیر است و هر کس که اعتقاد ندارد مشکلات ما قابل حل است، نمی‌تواند مسئول باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: باید کسانی مسئول باشند که عمیقا معتقد باشند، مشکلات ما راه حل دارد و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی قابل حل است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: دولت باید در جایگاه هدایت، حمایت و نظارت ظاهر شود و اگر قرار باشد دولت همه کار‌ها را خودش بکند، این کار جواب نمی‌دهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بطور مستمر با فعالان بخش خصوصی ارتباط خواهیم داشت تا از ظرفیت‌ها و دیدگاه‌های آنان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور بهره ببریم.