۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » انرژی » قزوین
  • شناسه : 31048
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
  • ارسال توسط :
ایران جزو ۱۵ كشور توليد كننده برق است كه از بركات انقلاب اسلامی است
ایران جزو ۱۵ كشور توليد كننده برق است كه از بركات انقلاب اسلامی است

ایران جزو ۱۵ كشور توليد كننده برق است كه از بركات انقلاب اسلامی است

هرچه مصارف در بخش های مختلف كاهش يابد تاثير بزرگي در پايداري شبكه برق كشور خواهد داشت.

همایش  سراسری آموزش و توانمندسازی  بیش از ۲۰۰ نفر از فرماندهان ، بسیجیان ، اعضای شورای حوزه ها ، پایگاههای مقاومت بسیج ، مربیان و سرگروه های صالحین سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و مدیران و معاونین صنعت آب وبرق استان با حضورو ایراد سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین،دکتر خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین ،سرهنگ پاسدارفیضی فرمانده بسیج کارمندان استان ، مهندس حسینخانی قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان و مهندس قافله باشی معاون خدمات مشترکین برق استان در سالن اجتماعات شرکت توزیع  نیروی برق استان قزوین برگزار گردید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به تراز و نصاب تولید و مصرف برق گفت :  برگزاري اينگونه همايش ها ، ارائه راهکار  وترغیب کارمندان  به رعایت  و اصلاح الگوي مصرف نتيجه موثري در کاهش ميزان مصرف برق ادارات و ارتقای فرهنگ صحیح مصرف برق  در پی خواهد داشت.

خواجه وند گفت : ما بايد در راستاي اصلاح الگوي مديريت مصرف گام برداريم و آن را در جامعه نهادينه كنيم تا مديريت مصرف انرژي در كشور فرهنگسازي شود.

وی اظهار داشت :  هرچه مصارف در بخش های مختلف كاهش يابد تاثير بزرگي در پايداري شبكه برق كشور خواهد داشت.

مدیرعامل برق استان قزوین  با بيان اينكه برق يك نعمت است و در فرهنگ دینی ما به سنت حسنه  صرفه جویی اشاره شده است، افزود: ضرورت دارد اقدامات موثری در راستاي خدمت رساني بهینه و ارائه برق پايدار و مستمر با مشاركت  و همراهی نهاد انقلابی بسيج انجام شود.

خواجه وند  با اشاره به اينكه ایران جزو ۱۵ كشور توليد كننده برق است كه از بركات انقلاب اسلامی است، گفت: در كشور ظرفیت مناسبی در  توليد برق وجود دارد  ولی به دلیل افزایش چند برابری  مصرف بالا در بخش خانگی در فصل گرما و افزایش تقاضا ،از همکاری  صنایع  و کشاورزان  در گذر از پیک مصرف استفاده می نماییم  که جای تقدیر و تشکر دارد ، علیهذا  ضرورت دارد صرفه جويي در مصرف انرژي با همراهی و کمک شهروندان گرامی  بعنوان مطالبه ای  کاملا جدی و عمومی در سطح ملی  محقق  شود .

وی گفت :  با تدبیر وزارت نیرو  و توانیر  وبرنامه های مدون و برنامه ریزی گسترده انجام شده  و همکاری سازنده  وزارت صمت ، امیدواریم تابستان و پیک بارجاری را با موفقیت و بدون خاموشی سپری کنیم.