۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 37333
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۰
  • ارسال توسط :
ایران با ۶۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه مسکو شرکت کرد
ایران با ۶۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه مسکو شرکت کرد

ایران با ۶۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه مسکو شرکت کرد

سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو با محور کتاب‌های کودک و نوجوان است .

ایران با ۶۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه مسکو شرکت کرد

به گزارش «وقایع خبری» به نقل از خانه کتاب و ادبیات ایران، سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از امروز با ۳۰۰ غرفه فعال، برپا شد که تا ۱۲ شهریور ادامه دارد.
در این نمایشگاه، خانه کتاب و ادبیات ایران با رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو، به معرفی و عرضه بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب با موضوعات دین، کودک و نوجوان، ایران‌شناسی، هنر، دفاع مقدس، ادبیات پایداری، ادبیات کلاسیک، معاصر و موارد دیگر می‌پردازد. از این تعداد حدود ۲۵۰ عنوان کتاب، منابع ترجمه شده از زبان فارسی به زبان روسی را شامل می‌شود.

همچنین رویداد‌های متنوعی شامل نشست‌های تخصصی، رونمایی و معرفی کتاب، دیدار با ناشران، نویسندگان و مسئولان نمایشگاهی و موارد دیگر از جمله برنامه‌های غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو است. بخشی از غرفه نیز به «کنج قرآن» نام گرفته است که به نمایش انواع قرآن‌های چاپی اختصاص دارد. محمدعلی قربانی هنرمند خوشنویس ایران هم در این نمایشگاه حاضر است و در زمینه کتابت قرآن برنامه‌هایی را در غرفه برای مخاطبان برپا می‌کند.

سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو با محور کتاب‌های کودک و نوجوان است و نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودکان مسکو نیز به عنوان بخشی از این رویداد در نظر گرفته شده است. ۳۰۰ رویداد کودک محور و تصویرگری، برنامه‌های جنبی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد. برای حضوری فعال در این رویداد‌ها و تبادل تجربیات میان صنعت نشر ایران و کشور‌های حاضر در زمینه کتاب کودک، منصوره محمدی، تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان نیز در غرفه ایران حضور دارد.