۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 39144
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
  • ارسال توسط :
ایران با یک گل به هنگ کنگ ۶ امتیازی شد
ایران با یک گل به هنگ کنگ ۶ امتیازی شد

ایران با یک گل به هنگ کنگ ۶ امتیازی شد

تیم ملی ایران هر چند با پیروزی یک بر صفر برابر هنگ کنگ ۶ امتیازی شد و صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با پیروزی برابر هنگ کنگ صعود خود به مرحله بعدی رقابت های جام ملت های آسیا را قطعی کرد که در این دیدار نمایشی ضعیف، پراشتباه و نگران کننده داشت.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا از ساعت ۲۱ امشب جمعه در ورزشگاه خلیفه دوحه قطر و در حضور ۳۶ هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی(۲۴) برای ایران گل زد.

ترکیب تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مجید حسینی(۶۵ سعید عزت اللهی)، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، سامان قدوس، روزبه چشمی، مهدی قایدی(۶۵ محمد محبی)، شهریار مغانلو(۶۵ کریم انصاریفرد)، علیرضا جهانبخش(۸۱ احسان حاجی صفی) و مهدی طارمی(۷۷ امید ابراهیمی).

خطر از بیخ گوش تیم ملی گذشت

در شرایطی که ایران تلاش می کرد به گل برتری دست پیدا کند، هنگ کنگی ها که پرس از بالا را در دستور کار قرار داده بودند در دقیقه ۱۷ تا آستانه باز کردن دروازه ایران پیش رفتند. در این صحنه روزبه چشمی پشت محوطه جریمه قصد دفاع توپ را داشت که مرتکب اشتباه شد و توپ پس از برخورد به بازیکن حریف در اختیار اورتون درون محوطه جریمه قرار گرفت و خروج بیرانوند هم ثمری نداشت اما با خوش شانسی ضربه بازیکن حریف از بالای دروازه به بیرون رفت تا اولین خطر جدی بازی برای هنگ کنگ رقم بخورد.

تیم ملی ایران هر چند با پیروزی یک بر صفر برابر هنگ کنگ ۶ امتیازی شد و صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد اما نمایشی ضعیف، دور از انتظار، ناهماهنگ، بی برنامه و پر از اشتباهات فردی داشت که قطعا تکرار آن از سوی ملی پوشان می تواند عمر حضور تیم ملی در قطر را کوتاه کند. این نگرانی به ویژه در خط دفاعی می تواند برای تیم ملی خاطرات تلخی را رقم بزند.