۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 23648
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
  • ارسال توسط :

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین به برخی اخبار واصله مربوط به تخلفات انتخاباتی در برخی شهرهای استان اشاره کرد و گفت: اگر این اخبار صحت داشته باشد، متخلفان انتخاباتی باید منتظر برخورد قاطع و قانونی باشند.

به گزارش “وقایع خبری” ؛ لطف الله سیاهکلی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را باشکوه دانست و گفت : مردم ما بصیر، دشمن‌شناس و استکبارستیز هستند و نظام جمهوری اسلامی به خود می‌بالد که چنین پشتوانه‌های مردمی دارد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی، تصریح کرد: شنیده شده که در برخی شهرستان‌ها و شهرها تخلفاتی صورت گرفته است و امروز اگر با این تخلفات برخورد نشود در آینده دچار مشکلات عدیده‌ای در حوزه انتخابات خواهیم شد.

سیاهکلی از اهتمام استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستانی، نمایندگان و مسئولان برای برخورد قاطع با این پدیده شوم خبر داد و گفت: برخی اخبار واصله حاکی از این است که در انتخابات، برخی با تطمیع و خرید و فروش رأی در مسیر بی‌قانونی حرکت کرده‌اند که البته امیدواریم این خبرها صحیح نباشد اما اگر این اخبار رسیده صحیح باشد، باید برخورد قاطع با متخلفان صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: عملکرد امروز ما باعث می‌شود تا در دوره بعدی احدی جرئت نکند با سوءاستفاده از شرایط بد اقتصادی اقدام به خریدوفروش رأی کند و به مطامع خود دست یابد.