۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 32341
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
  • ارسال توسط :
اين كار بي‌احترامي بود
اين كار بي‌احترامي بود
واكنش علي دايي به ضبط پاسپورتش

اين كار بي‌احترامي بود

متاسفانه نفهميدم چرا پاسپورت من را گرفتند .

علي دايي اسطوره فوتبال ايران از تحويل گذرنامه‌اش خبر داد. او در اولين واكنش پس از اتفاقات اخير گفت كه موضوع برايش اهميت نداشته و اكنون پاسپورتش را تحويل داده‌اند.

به گزارش“وقایع خبری” به نقل از ايسنا، اخيرا و پس از آنكه علي دايي از سفري شخصي به ايران بازگشت، در فرودگاه امام خميني(ره) پاسپورت او ضبط شد، اكنون و پس از چند روز، اسطوره فوتبال ايران از بازگرداندن پاسپورتش خبر داده است.

علي دايي در اولين اظهارنظر خود پس از اين اتفاق گفته است: پس از بازگشت از سفر خارجي، پاسپورتم در فرودگاه بين‌المللي تهران ضبط شد. در رسيدي كه به من دادند، آمده بود براي پيگيري پرونده بايد به دادستان عمومي و انقلاب تهران مراجعه كنم. اما توقيف گذرنامه مساله مهمي براي من نبود و نيست و به همين خاطر جايي نرفتم و مسوولان پس از دو يا سه روز آن را پس دادند. 

ستاره فوتبال به خبرگزاري فرانسه گفت: متاسفانه نفهميدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از اين بي‌احترامي، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانوني چه معنايي دارد؟ پيش از اين سيد مجيد ميراحمدي معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور با اشاره به ضبط گذرنامه برخي از هنرمندان گفته بود: «علي دايي سرمايه اين كشور است و وي براي برافراشتن پرچم جمهوري اسلامي تلاش كرده و بلافاصله گذرنامه به وي تحويل داده شده است.»

وي ادامه داد: «سياست وزارت كشور همدلي است و علاقه نداريم هركسي كه دچار خطا شده است مجازات شود اما آن كسي كه بنا دارد همچنان با دشمن باشد حسابش را از ملت جدا كرده است. حدود يك ماه ديگر جام جهاني آغاز مي‌شود و ما مي‌خواهيم تمام ملت با تيم ملي باشند و ما به دنبال اين هستيم تا تماشاگران به استاديوم‌ها بازگردند اما نگران كشته‌سازي‌ها و ايجاد خطرات عوامل نفوذي هستيم.»

دايي ۵۲ ساله يكي از اولين بازيكنان ايران بود كه در ليگ‌هاي اروپايي شركت كرد. او در بوندس‌ليگا ابتدا با آرمينيا بيله‌فلد و سپس در بايرن‌مونيخ و پس از آن در هرتابرلين بازي كرد.