۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین » ورزش » ورزش زنان
  • شناسه : 39031
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
  • ارسال توسط :
اولین حضور بانوان برای تماشای بازی کراپ الوند
اولین حضور بانوان برای تماشای بازی کراپ الوند

اولین حضور بانوان برای تماشای بازی کراپ الوند

این حضور به صورت آزمایشی از بازی امروز کراپ مقابل آلومینیوم انجام می شود.

فرماندار شهرستان البرز گفت: مجوز حضور بانوان برای تماشای بازی‌های فوتسال لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر الوند با ظرفیت محدود صادر شد.

مصطفی غفوری اظهار کرد: حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) فرصتی را فراهم می‌کند تا بانوان شهرمان بتوانند در رقابت‌های لیگ برتر از تیم فوتسال کراپ الوند حمایت کنند و این حضور به صورت آزمایشی از بازی امروز کراپ مقابل آلومینیوم انجام می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف افزایش نشاط اجتماعی صورت گرفته است، تصریح کرد: این حضور به صورت آزمایشی بوده و با توجه به ظرفیت محدود داخل ورزشگاه باید جانمایی بخش بانوان از سوی هیات فوتبال استان قزوین پیگیری شود.

به گفته غفوری، تلاش برای حضور بانوان در ورزشگاه از یک سال گذشته تاکنون در دست پیگیری بوده و امسال با نظر مثبت مسوولان و همچنین تجربه موفق برای حضور بانوان در ورزشگاه سردار آزادگان پیگیری لازم به عمل آمد تا این مهم هرچه سریع‌تر محقق شود.

فرماندار البرز ادامه داد: شرایط فروش بلیت و همچنین اختصاص فضای داخلی ورزشگاه از دیگر مواردی است که به تصمیمات هیات فوتبال و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بستگی دارد.

غفوری یادآور شد: حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) الوند علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت خانواده‌ها باعث رونق یک تفریح اجتماعی سالم در جامعه شده و اثرات مثبتی برجای خواهد گذاشت.