۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » قزوین » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 32921
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۸
  • ارسال توسط :
انجمن کتابخانه های شهرستان آبیک «انجمن برتر کشوری» شد
انجمن کتابخانه های شهرستان آبیک «انجمن برتر کشوری» شد

انجمن کتابخانه های شهرستان آبیک «انجمن برتر کشوری» شد

فرماندار آبیک از کسب رتبه برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی این‌ شهرستان در سطح کشور خبر داد.

همزمان با سی‌اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کتابخانه ها، مسئولان و کتابداران نهادی برگزیده کشور معرفی شدند که انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک به عنوان پنج انجمن برتر در کشور برگزیده شد.

وی افزود: در مراسمی که با حضور آیت الله رئیسی رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان عضو کمسیون فرهنگی مجلس و دیگر مسئولان در تهران برگزار شد، از استاندار سمنان به عنوان انجمن کتابخانه های عمومی برتر استانی در کشور و از فرمانداران انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد استان خراسان رضوی، انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک استان قزوین، انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کیار استان چهار محال و بختیاری، انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد استان همدان و انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دلیجان استان مرکزی به عنوان انجمنهای برتر کشوری تجلیل شد.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به فعالیت پنج کتابخانه در این شهرستان شامل سه باب نهادی و دو باب مشارکتی ادامه داد: پروژه کتابخانه شهر قشلاق با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، فعلا متوقف است و در کمیته برنامه ریزی امسال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ادامه اجرای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک با اشاره به پرداخت و واریز نیم درصد عوارض شهرداری طی امسال و معوقات توسط شهرداری آبیک به حساب این انجمن تصریح کرد: از سوی شهرداری خاکعلی هم بخشی از نیم درصد عوارض پرداخت شده است.

گفتنی است، انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک طی سالهای ۹۸ و ۱۴۰۰ به عنوان انجمن برتر استانی انتخاب و معرفی شده بود که امسال به عنوان “انجمن برتر کشوری” برگزیده شده است.