۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » قزوین
  • شناسه : 23261
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
  • ارسال توسط :
انتخابات ۱۴۰۰ یکی از حساس‌ترین انتخابات کشور محسوب  می‌شود
انتخابات ۱۴۰۰ یکی از حساس‌ترین انتخابات کشور محسوب  می‌شود

انتخابات ۱۴۰۰ یکی از حساس‌ترین انتخابات کشور محسوب می‌شود

با تعصب مقدس و اندیشه روشن، به پاسداری از مرزهای فکری، عقیدتی و سیاسی کشورمان بپردازیم .

وقایع خبری- محمد کشاورز در همایش رسانه و انتخابات ۱۴۰۰ که در سالن تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد گفت: مرحومه خانم امیری در مدت فعالیت رسانه‌ای خود خدمات ارزشمندی به جامعه اهل رسانه تقدیم کرد. این بانوی بزرگوار با روحیه انقلابی و دغدغه مندی برخواسته از عمق ایمان و اعتقاد، همواره در مسیر اعتلای رسانه در طراز انقلاب اسلامی، مجاهدت نمود و در همه مراحل دشوار آن، جهاد مستمر با صبر و عزم و توکل را رقم زد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: بدون تردید، مرحومه امیری اهل قیام و قلم و همواره پای کار دین و سرباز حقیقی ولایت بود و در طول عمر کوتاه، ولی پربرکت خویش، قدم‌های بلندی را در مسیر ارزش‌های الهی برداشت. این بانو به عنوان مدیری انقلابی، بسیجی فعال و پرتلاش در عرصه رسانه، همواره در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی، سر از پا نمی‌شناخت.

وی تصریح کرد: این بانوی بزرگوار در تمامی سال‌های فعالیت رسانه‌ای با ادب و متانت ذاتی خود، از حرمت و شرافت قلم و حرفه خبرنگاری حراست و پاسداری کرد و یاور همیشگی برگزاری مراسم و مناسبت‌ها و همواره دغدغه‌مند ارزش‌ها و آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا بود.

کشاورز اضافه کرد: این خبرنگار متعهد و فعال در دوران فعالیت رسانه‌ای خود در قالب هیأت مدیره خانه مطبوعات و نیز مسئول کانون خواهران بسیج رسانه، با تمام تلاش برای حل مشکلات مردم و پیگیری امور و مسائل صنفی اصحاب رسانه استان اقدام می‌کرد که قطعاً در درگاه الهی ماجور و مشکور واقع خواهد شد.

وی تأکید کرد: به عنوان خادم اهالی قلم و مطبوعات، در بسیج رسانه، گواهی می‌دهم که مرحومه خواهر امیری را، در این مدت به صداقت در گفتار، شرافت در کردار، نجابت در رفتار و استقامت در کار شناختم. از ایشان همواره در طول ایام همکاری حسن اخلاق اسلامی، گشاده رویی و رعایت اخلاق ناب حرفه‌ای در امور رسانه و اطلاع رسانی را شاهد بودم و همواره یار و یاور برنامه‌های انقلابی و ارزشی بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: مطمئن هستم که اگر امروز خواهر گرامی ما در جمع ما حاضر بود بزرگترین دغدغه اش دعوت آحاد مردم صبور و بصیر کشور عزیزمان، به خَلق حماسه‌ای ماندگار در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بود. ایشان در یکی از آخرین پیام‌هایشان به یکی از دوستان نوشته بودند: «در عرصه سخت و پر فتنه انتخابات دعا می‌کنم موفق باشید و دست صاحب‌الزمان (عج) پشت و پناهتان باشد»

کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پر واضح است که انتخابات ۱۴۰۰ یکی از حساس‌ترین انتخابات کشور محسوب می‌شود و با توجه به بیانیه گام دوم و راهکارهایی که در تداوم فرایند انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی مطرح شده است، یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم است.

وی در پایان یادآور شد: وظیفه ما اصحاب رسانه و دوستدار مردم و کشور، در این جنگ تبلیغاتی دشمن، سنگین و مؤثر است و باید کمافی السابق و مانند همکار فقیدمان، با تعصب مقدس و اندیشه روشن، به پاسداری از مرزهای فکری، عقیدتی و سیاسی کشورمان بپردازیم و هموطنان عزیزمان را به مشارکت فعال در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات فرا بخوانیم.