۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » استانداری ، فرمانداری » انتخابات » سیاست » قزوین
  • شناسه : 36421
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
  • ارسال توسط :
انتخابات را به شکل مردمی و با سلامت کامل برگزار خواهیم کرد
انتخابات را به شکل مردمی و با سلامت کامل برگزار خواهیم کرد

انتخابات را به شکل مردمی و با سلامت کامل برگزار خواهیم کرد

قزوین در دوره اغتشاشات جزء استان های امن کشور بود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: استان قزوین در اغتشاشات اخیر در بین سه استان امن کشور قرار گرفته است.

عباس کاظمی در نشست صمیمانه استاندار با اقشار مختلف مردمی گفت : کشور و استان قزوین در سال گذشته یک سال پیچیده‌ای را به دلیل اغتشاشات تجربه کرد ولی با وجود شرایط ملتهب به وجود آمده استان قزوین با تلاش های شبانه روزی مدیران، جانفشانی نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و بسیج عزیز و بصیرت و همراهی مردم، در رده بندی ها قزوین جزء استان های امن کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در همین زمینه طی یک سال گذشته بیش‌از ۴۰ جلسه شورای تامین استان به ریاست استاندار برگزار شد که تمامی این جلسات با هم‌افزایی و هماهنگی خوب دستگاه‌ها برگزار شده و باعث شد استان قزوین فضای آرامی را تجربه کند.

کاظمی ادامه داد: البته عوامل متعدد که نمی خواستند مردم آرامش داشته باشند تلاش کردند فضای آرام استان را بهم بریزند و عوامل خود را در این جهت به استان گسیل کردند اما با طراحی هوشمندانه ای که اتفاق افتاد، اجازه ندادیم مردم و اقتصاد و معیشتشان به مخاطره بیفتد.

وی افزود: رویکرد معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری حضور در بین مردم و ارتباط با اقشار مختلف است، این کار را هم از شهرستان‌ها شروع کردیم، صدای مردم را در این جلسات از نزدیک می شنویم تا این ارتباط متقابل بتواند مسیر خدمت رسانی را بیش از گذشته هموار کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: در مورد آسیب های اجتماعی با توجه به این که اکثر شاخص ها وابسته به مسائل اقتصادی است ما در شروع دولت آمار خوبی نداشتیم، شاخص‌های اقتصادی در دهه ۹۰ وضعیت خوبی نداشت که همین موضوع در به هم ریختگی وضعیت آسیب های اجتماعی هم نقش داشت، ولی امروز با اقدامات صورت گرفته شاخص های اجتماعی ما رو به بهبود است و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

کاظمی ادامه داد: در موضوع انتصابات سعی تیم مدیریتی استان و شخص استاندار بر این موضوع معطوف شده که افراد سالم و کارآمد بر مسندها حاضر باشند و از اقدامات تحولی در شهرستان ها با قاطعیت حمایت شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز هر ۶ فرماندار ما به صورت جهادی پای کار مردم هستند، هر مشکلی به وجود می آید شخصا در بین مردم حاضر می شوند و با گذر از مدیریت پشت میزی با حضور به موقع پیگیر حل مسائل در وسط میدان هستند.

کاظمی تاکید کرد: با تلاش فرمانداران در سطح شهرستان‌ها بسیاری ‌از شوراها و کارگروه‌ها که تعطیل شده بود فعال شده و مسئولین در تمام سطوح در یک فضای جهادی و بدون خستگی برای مردم کار می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: در زمینه برگزاری انتخابات با کمک گروه ها و فعالین مردمی، چهره های سیاسی، احزاب و معتمدین، انتخابات امسال به شکلی کاملا مردمیبرگزار خواهد شد و در راستای راهبردهای مقام معظم رهبری با سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مساله انتخابات را پیگیری خواهیم کرد.

کاظمی در پایان گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های دولت این است که نقش مردم را در حل کردن مسائل پررنگ تعریف کرده و به دنبال این است که در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت های مردمی استفاده شود، در نگاه دولت سیزدهم حضور مردم از تصمیم گیری تا اجرا حائز اهمیت بوده و در استان هم با تمام قوا به دنبال همین معنا هستیم.