۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ارتش » استان ها » قزوین » نیروهای مسلح
  • شناسه : 39429
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
  • ارسال توسط :
انتخابات تضمین کننده امنیت و منافع ملی است
انتخابات تضمین کننده امنیت و منافع ملی است

انتخابات تضمین کننده امنیت و منافع ملی است

قزوین مردمی متدین و ولایتمدار دارد که چون نگینی در حریم صیانت از ولایت و امامت می درخشند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی مردم قزوین در خیابان شهدای قزوین گفت: خداوند را شاکریم که توفیق داد امروز در این روز باشکوه در راهپیمایی بزرگ جشن شکرگزاری را برگزار کنیم و سالگرد انقلاب را جشن بگیریم. ۲۲ بهمن نه برای ایران و منطقه بلکه برای جهان یک نقطه عطف در تاریخ معاصر است و این انفلاب از روبدادهای تعیین کننده در قرن بیستم بشمار می رود که نظام راهبردی جهان را برهم زد و اندیشه الحادی را به چالش کشید.

امیر موسوی تصریح کرد: انقلاب با ارائه الگویی متکی بر اندیشه ناب اسلامی یک نظام مقتدر و مستقل را در ایران مستقر کرد و ملت نیز در پرتو آموزه های اسلام با وحدت و بگانگی تحولی وسیع در جهان آفریدند که در تاربخ ماندگار شد و بازتاب عمیقی در منطقه و جهان برجای گذاشت. 

وی با اشاره به اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: از مهمترین اهداف انقلاب عزت طلبی و استقلال طلبی در داخل و خارج و بیداری مستضعفان و ملل تحت ستم و شکل گیری جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهارداشت: ملت ایران و مردم قهرمان قزوین در آینده نزدیک یک رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و انتخابات مهمی را پیش رو داریم که با توجه به وضعیت منطقه حضور پرشور شما نه تنها ایران بلکه جبهه مقاومت را تقویت و امیدوار می کند. 

وی افزود: انتخابات یک عامل قدرت ساز برای نظام است و مانع توطیه دشمنان می شود و مشارکت پرشور مردم تضمین کننده حرکت نظام در مسیر پیشرفت و اقتدار خواهد بود. 

امیر موسوی یادآورشد: انتخابات حلال مشکلات کشور است و تضمین کننده امنیت و منافع ملی است و بدون تردید کشور با برگزاری انتخابات در برابر تهدید دشمنان ایمن شده و مسئولان نیز با اعتماد به نفس و اقتدار بیشتری در مراودات بین المللی حضور خواهند یافت.

وی در ادامه افزود: دشمنان بدنبال کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات و ناامید کردن آنها هستند و کاهش مشارکت و مشروعیت زدایی و بی ثباتی از اهداف مهمی است که دشمنان آن را دنبال می کنند اما حضور همگانی در پای صندوق های رای نقشه بدخواهان را خنثی کرده و حرکت در مسیر بالندگی را شتاب خواهد بخشید.

امیر موسوی در این مراسم از قزوین به عنوان دیار مردم مخلص و مجاهدان بی ادعا و سرزمین شهیدان رجایی، بابایی و لشکری و سردار حسن پور و سید آزادگان نام برد و گفت : حضور گسترده مردم قزوین در انقلاب و مجاهدتهای مردم در دفاع مقدس که با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده رقم خورده بر افتخار تاریخ کشورمان افزوده است.

فرمانده ارتش بیان کرد: قزوین به داشتن لشکر ۱۶ زرهی و سپاه صاحب الامر مزین شده و بسیجیان و سپاهیان خدومی دارد که امنیت را تامین کرده اند و این سرزمین جلوه گاه تاریخ دینی، فرهنگی و هنری کشور است .