۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 23574
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
  • ارسال توسط :
انتخابات از مهمترین نماد‌های  جمهوریت در نظام و مردم سالاری دینی است
انتخابات از مهمترین نماد‌های  جمهوریت در نظام و مردم سالاری دینی است

انتخابات از مهمترین نماد‌های جمهوریت در نظام و مردم سالاری دینی است

مردم با وجود مشکلات، مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق‌ها نشان دادند.

علی نیک زادثمرین در آغاز نشست علنی امروز (سه شنبه) در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک و تهنیت به ملت ایران و همه مسلمانان جهان به مناسبت ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: تقارن جشن‌های دهه کرامت با جشن پیروزی ملت در آزمون تعیین سرنوشت را گرامی می‌داریم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: انتخابات از مهمترین نماد‌های جمهوریت در نظام و مردم سالاری دینی است و پیام این دوره از انتخابات، مخابره یک «نه» بزرگ به تلاش‌های واهی شبکه‌های ۲۴ ساعته سعودی و صهیونیستی از یکسو و توهمات برخی بی بصیرتان متوهم داخلی از سوی دیگر بود که تلاش کردند انتخابات را تحریم کنند.
وی گفت: مردم عزیز کشورمان با بصیرت خود، علی رغم مشکلات معیشتی و نگرانی از بیماری همه گیری کووید و تبلیغات صد‌ها میلیاردی رسانه‌ها با فراخوان رهبری به صحنه آمدند تا بگویند گرچه از مسئولان و وضعیت موجود دلخور هستند، اما به انقلاب اسلامی پایبند و به حل مشکلات امیدوارند.

نیکزاد با بیان اینکه این پیروزی را به رهبر عزیزتر از جانمان که محافظ اسلامیت و پاسدار جمهوریت نظام اسلامی و همواره همراه و در کنار مردم هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم، افزود: مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از آلام و مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با وجود مشکلات، مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق‌ها نشان دادند، اکنون نوبت دولتمردان و همه قواست که نوکری خود را نشان دهند. هر کس که برای خود شأنی بالاتر از نوکری در مقابل ملت بزرگ قائل است، جایی در مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه مقتدر نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم آمدند، هم اکنون نوبت ما است تا برای رفع مشکلات آن‌ها بدویم و شب از روز نشناسیم چرا که در غیر این صورت در حق شهدا جفا کرده ایم، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات تبلور بازگشت قدرت به مردم بود، برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند تا پایان مردمی، ولایی و انقلابی بماند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مواضع صریح و انقلابی دیروز رئیس جمهور منتخب در احقاق حقوق مردم ایران جای تقدیر دارد. آنچه گفته شد منطبق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است و دولت آمریکا باید این پنبه را از گوش خود بیرون کند و بفهمد که قرار نیست تحت هیچ شرایطی بدون تامین منافع ملی ما، قبل از لغو تمام تحریم‌ها و اثبات صحت قول هایشان از طریق راستی آزمایی، تعهدی امضا شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم طرف‌های غربی پیام انتخابات و مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران در برابر تحریم‌ها را درست و عادلانه دریافت کند و از هر فرصتی که نظام اسلامی برای آن‌ها فراهم کرده است، استفاده کنند، تصریح کرد: هر آنچه می‌توانستید تحریم کردید تا ملت را به زانو درآورید، اما امروز می‌بینید مردم ایران همچنان ایستاده اند و به سوی قله‌ها در حرکتند، اما دشمنان این ملت یا در باتلاق‌های خودساخته زمین گیر شده اند یا همچون نتانیاهو و ترامپ به زباله دان تاریخ سپرده شدند.