۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 39693
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۵
  • ارسال توسط :
امین‌زاده با کسب مدال طلا قوی‌ترین پاراوزنه‌بردار جهان شد
امین‌زاده با کسب مدال طلا قوی‌ترین پاراوزنه‌بردار جهان شد

امین‌زاده با کسب مدال طلا قوی‌ترین پاراوزنه‌بردار جهان شد

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و توان یابان کشورمان در رقابت‌های جام جهانی امارات به مدال طلا دست یافت.

به گزارش فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان، رقابت‌های جام جهانی وزنه برداری به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ادامه مسابقات و در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم، احمد امین زاده و مهدی صیادی به مصاف حریفان خود رفتند.

  احمد امین زاده با مهار وزنه‌های ۲۵۰، ۲۶۰ و ۲۶۷ کیلوگرم، با بهترین عملکردش که در تلاش سوم و با رکورد ۲۶۷ کیلوگرم بود، صاحب مدال طلا شد و به مقام قهرمانی دست یافت. ملی پوش کشورمان مدال طلای مجموع را نیز از آن خود کرد.

  همچنین مهدی صیادی با رکورد ۲۳۱ کیلوگرم به مقام چهارم رسید و از دستیابی به مدال باز ماند.   پیش از این محسن بختیار در دسته ۵۹ کیلوگرم به مدال طلا رسیده بود.

  رقابت‌های جام جهانی وزنه برداری با حضور ۱۸۳ ورزشکار (۱۰۷ مرد و ۷۶ زن) از ۳۲ کشور جهان به میزبانی امارات از دهم تا چهاردهم اسفند برگزار می‌شود. این مسابقات یکی از رویداد‌های مسیر کسب سهمیه برای بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ است.  

پس از این رویداد نمایندگان کشورمان باید در مسابقات جام جهانی گرجستان که به میزبانی تفلیس و در خرداد سال آینده برگزار می‌شود، شرکت کنند تا پس از این رویداد تکلیف نهایی سهمیه‌های ایران در رشته وزنه برداری برای بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ مشخص شود.