۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 1087
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
  • ارسال توسط :
امروز شهرداری های کوچک حتی قادر به پرداخت حقوق خود نیستند
امروز شهرداری های کوچک حتی قادر به پرداخت حقوق خود نیستند

امروز شهرداری های کوچک حتی قادر به پرداخت حقوق خود نیستند

نقدینگی در شهرداری ها بسیار اهمیت دارد .

جلسه مجمع شهرداران استان قزوین با حضور علی فرخزاد، معاون عمرانی استانداری، محمدی قاسمی دادستان، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری، رؤسای شوراها و شهرداران استان در استانداری قزوین برگزار شد.

حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این نشست گفت: قانون مدیریت یکپارچه در مجلس در حال بررسی است و موضوعات مهمی از جمله منابع مالی در آن مورد توجه قرار دارد.

وی اضافه کرد: امروز شهرداری های کوچک حتی قادر به پرداخت حقوق خود نیستند و تامین منابع مالی از چالش هاست که امیدواریم در قانون ارزش افزوده تغییراتی صورت گیرد تا ۴ درصد آن به شهرداری برای حقوق داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: درآمد شهرداریها نا مشخص است و در استان قزوین حدود ۴۰ میلیارد تومان طلب پسماند داریم که هنوز وصول نشده اما خدمات باید ادامه یابد.

داودی اظهارداشت: نقدینگی در شهرداری ها بسیار اهمیت دارد و در این میان ساخت و سازها، سلماندهی دست فروشان و رفع سد معبر از اموری است که پیامدهای اجتماعی هم دارد و باید با دقت انجام شود.

وی گفت: رفع سد معبر که چهره شهر را نازیبا کرده باید مورد توجه قرار گیرد اما توجه به تبعات اجتماعی آن هم باید مورد اهعمیت قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اجرا نشدن مصوبات ماده ۱۰۰ را موجب بروز مشکلات شهری دانست و خواستار حمایت و همکاری دستگاه قضایی در اجرای برنامه های مدیریت شهری شد.