۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » امام و رهبری » سیاست
  • شناسه : 33096
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
  • ارسال توسط :
امروز بسیج، همان بسیج دهه شصت است
امروز بسیج، همان بسیج دهه شصت است

امروز بسیج، همان بسیج دهه شصت است

بسیجی دهه شصتی و دهه هشتادی و دهه نودی تفاوتی ندارند.

مقام معظم رهبری با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز فرمودند: دیروز بچه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی چشم ملت را روشن و آنان را خوشحال کردند. خداوند چشم آنان را روشن کند.

وقایع خبری: به مناسبت هفته بسیج، جمع کثیری از بسیجیان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

علاوه بر این، ۵ میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در این برنامه حضور دارند.

آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار فرمودند:بسیجی بودن یعنی مظلوم شدن برای اینکه مظلوم را رهایی ببخشد. دیدید در این قضایای اخیر بسیجی‌های مظلوم خودشان مظلوم واقع شدند، برای اینکه نگذارند ملت، مظلومِ یک مشت اغتشاشگر غافل یا جاهل یا مزدور بشود. خودشان مظلوم واقع میشوند، برای اینکه جلوی ظلم دیگران را بگیرند.

ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود فرمودند:بسیجی دهه شصتی و دهه هشتادی و دهه نودی تفاوتی ندارند. شما دهه هشتادی و دهه هفتادی و … هستید؛ جوانان نورس هستید؛ نه امام را دیده‌اید نه دوران انقلاب را دیده‌اید نه دوران دفاع مقدس را دیده‌اید، اما همان روحیه‌ی جوان تو میدان جنگ در شما هم هست. دهه‌ی شصت و نود و هشتاد ندارد؛ این حرف‌های انقطاع نسلی و از این چیز‌هایی که میگویند، این‌ها حرف‌های روشنفکری در گعده‌های روشنفکرانه است؛ واقعیت‌ها غیر از این است. امروز بسیج، همان بسیج دهه شصت است.

مقام معظم رهبری فرمودند:امروز، هم کشور ظرفیت دارد که بسیجی تربیت کند و رویش‌های نوبه‌نو را در بسیج به وجود بیاورد. بسیج هم این ظرفیت را دارد که کشور را قدم‌به‌قدم با گام‌های بلند جلو ببرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.