۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قم » ورزش ایران
  • شناسه : 16791
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
  • ارسال توسط :
اماکن ورزشی قم تا ۲۴ آبان تعطیل شد
اماکن ورزشی قم تا ۲۴ آبان تعطیل شد

اماکن ورزشی قم تا ۲۴ آبان تعطیل شد

محدودیت‌ها در رابطه با مراکز آموزشی، ورزشی، مراکز تفریحی و … تا پایان هفته آینده تداوم خواهد داشت.

باشگاه‌ها و اماکن ورزشی از اسفند ماه سال گذشته که شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد همانند بسیاری از صنف‌ها و بخش‌های دیگر جامعه شدیدا از نظر مالی متضرر شدند، به طوری که بسیاری از مدیران این باشگاه‌ها و اماکن ورزشی قید ادامه حضور و فعالیت در ورزش را زدند.

تعطیلی اجباری اماکن ورزشی و باشگاه‌های دولتی و خصوصی موجب شد تا درب بسیاری از این فضاها بسته شده و عملا از چرخه فعالیت در این عرصه مهم اجتماعی خارج شوند، قهرمانان ورزشی نیز به همین دلیل از ورزش حرفه‌ای کناره‌گیری کرده و عطای ورزش را به لقای آن سپردند.

اکنون نیز تعطیلی اجباری اماکن ورزشی به یکی از بزرگترین مشکلات فعالان این بخش تبدیل شده اما وقتی شیوع ویروس کرونا جان بسیاری از افراد جامعه را به خطر انداخته، باشگاه‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی نیز ناگزیر به اجرای سیاست‌ها و تصمیمات مسوولان مرتبط برای مقابله با کرونا هستند.

در استان قم ستادی با عنوان ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به مدیریت بحران با توجه به شرایط جامعه بر اثر ویروس کرونا در خصوص نحوه فعالیت بخش‌های مختلف جامعه از جمله مراکز آموزشی، ورزشی و تفریحی تصمیم‌گیری می‌کند، ستادی که اکنون تصمیم گرفته اماکن و باشگاه‌های ورزشی را تا ۲۴ آبان ماه تعطیل شود.

طبق اعلام ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به مدیریت بحران استان قم مبنی بر ادامه محدودیت های کرونایی قم در هفته آینده، برگزاری هرگونه مراسم و تجمعی در قم همچنان ممنوع است، بدین ترتیب محدودیت‌های هفته گذشته در رابطه با مراکز آموزشی، ورزشی، مراکز تفریحی و … تا پایان هفته آینده (۲۳ آبان) تداوم خواهد داشت.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز امروز اعلام کرد تمامی اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی قم تا پایان روز جمعه ۲۳ آبان مجوز فعالیت نداشته و باید تعطیل باشند.