۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » جامعه » حقوقی- قضایی » دانش و فناوری » قزوین
  • شناسه : 318
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
  • ارسال توسط :
افتتاح سیزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی استان قزوین
افتتاح سیزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی استان قزوین

افتتاح سیزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی استان قزوین

آئین افتتاح سیزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی استان برگزارشد

آئین افتتاح سیزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی استان، با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان قزوین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: این هفته فرصتی است که آحاد جامعه از بخش کوچکی از خدماتی که دستگاه قضا ارائه می دهد، آگاه شوند.

وی افزود: علاوه بر خدمت رسانی در دستگاه قضایی بصورت مستقیم بیش از ۸۰ نفر از دستگاه قضایی استان در هیئت ها، کمیسیون ها و شوراهای ادارات متعدد عضو هستند و ارائه خدمت می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی تصریح نمود: قوه قضائیه چند سالی است به بحث خدمات و دادرسی الکترونیک ورود پیدا کرده که این امر سبب کاهش اتلاف وقت شهروندان بلحاظ عدم حضورشان در محیط شلوغ دادگستری ها شده است.

رئیس کل دادگستری قزوین ضمن اشاره به تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در استان گفت: ۱۳ دفتر در سطح استان و ۴ دفتر در سطح شهر قزوین فعال شده اند که تا پایان سال ۲ مرکز دیگر نیز شروع به فعالیت خواهند نمود.

وی افزود: این دفاتر می بایست اقداماتشان براساس مقررات قانونی، هماهنگی با معاونت فناوری اطلاعات دادگستری، امانتداری در خصوص اطلاعات افراد، مشورت در امور، سرعت و دقت در کار باشد.

در ادامه احسان نظام دوست سرپرست معاونت آمار  فناوری اطلاعات دادگستری قزوین با اشاره به اینکه دفتر خدمات الکترونیک قضائی حاضر سیزدهمین دفتر در سطح استان است که راه اندازی می گردد، گفت: خوشبختانه افزایش تعداد این دفاتر در سطح استان دسترسی شهروندان به خدمات قضائی را تسهیل می نماید.

نظام دوست بیان نمود: سابق بر این خدمت ارائه شده در این دفاتر محدود بود اما در حال حاضر بیش از ۲۰۰ خدمت ارائه می شود که ثبت شکوائیه ها، ثبت لوایح تجدیدنظر، گواهی عدم سوء پیشینه از نمونه این خدمات هستند.

گفتنی است این دفتردر آدرس قزوین، چهارراه فلسطین، طبقه فوقانی بانک ملت به مدیریت خانم رحمانی آماده ارائه خدمات قضائی به شهروندان می باشد.Download all attachments as a zip file