۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین » واردات و صادرات
  • شناسه : 30948
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
  • ارسال توسط :
اعمال خاموشی در  واحدهای تولیدی با هماهنگی  مدیران واحدها صورت گیرد
اعمال خاموشی در  واحدهای تولیدی با هماهنگی  مدیران واحدها صورت گیرد

اعمال خاموشی در واحدهای تولیدی با هماهنگی مدیران واحدها صورت گیرد

در شرایطی که فشارهای سیاسی موجب شده از ورود به سازمان تجارت جهانی منع شویم باید با رفع موانع تولید بتوانیم به روان سازی امور کمک کنیم

هشتاد و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، میثم پیله فروش معاون اقتصادی، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین و فعالان بخش خصوصی و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

مهندس مهدی بخشنده در این جلسه اظهارداشت: مصوبه هیئت وزیران در خصوص مدیریت مصرف برق و اعمال خاموشی در واحدهای تولیدی می تواند مشکل ساز شود لذا انتظار داریم این کار با هماهنگی مدیران واحدها صورت گیرد.

وی افزود: در شرایطی که فشارهای سیاسی موجب شده از ورود به سازمان تجارت جهانی منع شویم باید با رفع موانع تولید بتوانیم به روان سازی امور کمک کنیم و در این راستا تسهیل در حمل و نقل و گمرک ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: طرح «وفور جنگل» به مساحت ۴۰ هکتار در روستای سپوهین اجرا شده و بیش از ۱۸ ماه از آغاز آن می گذرد و امروز نمادی از مهر به طبیعت شده و مردم به مناسبت های مختلف با کاشت نهال در این کار زیست محیطی شرکت کردند که در اتاق بازرگانی از این حرکت های مردمی حمایت خواهیم کرد اما تامین آب آن از سوی دستگاههای اجرایی مهم است.

بخشنده تصریح کرد: دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی در خصوص آشنایی با پلیس بین الملل(اینترپل) به صورت وبیناری با ۲۵۰ مخاطب برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین یادآورشد: برای واگذاری زمین برای استقرار پایانه گمرکی در منطقه چرمسازی قرار شد در فاز اول دو هکتار زمین اختصاص یابد تا کارها تسریع شود. 

وی بیان کرد: موضوع بهینه سازی مصرف برق در زمان پیک و اخذ مالیات واحدهای صنعتی در محل استقرار، دستور دیگر جلسه امروز است که امیدواریم برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

بخشنده تصریح کرد: دستور دیگر درخواست صدور مجوز تردد کامیون های خارجی برای حمل کالاهای صادراتی استان است که در صورت کافی نبودن ناوگان داخلی و استان امکان بهره مندی از آن مهیا شود.

وی بیان کرد: حدود ۲۰ درصد صادرات با ناوگان خارجی صورت می گیرد و برای پاسخگویی به نیازها و کنترل قیمت حمل لازم است امکان استفاده از ناوگان خارجی در صورت امکان مهیا شود.