۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » مازندران
  • شناسه : 29075
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۱
  • ارسال توسط :
اسیدپاشی ؛ این بار دو زن گرفتار شدند
اسیدپاشی ؛ این بار دو زن گرفتار شدند

اسیدپاشی ؛ این بار دو زن گرفتار شدند

در حال حاضر متهم این حادثه در بازداشت بسر می‌برد.

مرد کینه جو که در اقدامی هولناک روی دو زن جوان و یک کودک اسید پاشیده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
به گزارش ” وقایع خبری” به نقل از “مادران و دختران” سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع اسیدپاشی در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. عامل این حادثه اسیدپاشی مرد ۲۷ ساله‌ای بود که به‌دلیل نزاع و اختلافات خانوادگی اقدام به پاشیدن اسید روی صورت دو زن ۳۰ و ۲۲ ساله و پسر بچه ۹ ساله کرده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه عامل این اسیدپاشی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: هر سه مصدوم این حادثه برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.
اما پس از شست و شوی اولیه به سبب اینکه بیمارستان سوانح و سوختگی در محدوده حادثه وجود نداشته مجروحان به بیمارستانی در رشت انتقال داده شدند.
حال یکی از زن‌ها و پسر ۹ ساله مساعد گزارش شده، ولی یکی از قربانیان به خاطر آسیب به یکی از چشمانش بستری شده است.
در حال حاضر متهم این حادثه در بازداشت بسر می‌برد.
سرهنگ محمدی‌نسب، ناتوانی در کنترل عصبانیت و خشم را عامل بسیاری از جرایم جنایی دانست و تصریح کرد: شهروندان باید در مواجهه با اختلافات خانوادگی  یا زناشویی با صلح و آرامش و از راه‌های معقول و قانونی برای حل مشکلات خود اقدام کنند.
به گفته شاهدان حادثه متهم که ظاهراً با قربانیان این حادثه آشنایی قبلی داشته پس از توقف خودرو آنها در حالی که این دو زن جوان و پسر بچه داخل خودرو نشسته بودند ناگهان به داخل خودرو اسید پاشیده که در جریان آن هر سه سرنشین دچار جراحت و به بیمارستان منتقل شدند.