۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33566
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
  • ارسال توسط :
استقلال = پرسپولیس ؛ پرسپولیس صدر نشین باقی ماند
استقلال = پرسپولیس ؛ پرسپولیس صدر نشین باقی ماند

استقلال = پرسپولیس ؛ پرسپولیس صدر نشین باقی ماند

پرسپولیس ۲۵ امتیازی شد و صدر جدول را از گل گهر گرفت.

نود و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف دیدارهای گذشته این بار آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کردند.

این دیدار بدون تماشاگر در چارچوب هفته دوازدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه ۲۹ آذر به قضاوت محمدحسین زاهدی فر آغاز شد که با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. گولسیانی(۱۶ و ۸۹) برای پرسپولیس و روزبه چشمی(۳۰) و ارسلان مطهری(۵۰) برای استقلال گل زدند.

این دیدار به فاصله کوتاهی پس از فینال جذاب و به یادماندنی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد و به دلیل دوری تیم ها از شرایط مسابقه و همچنین غیبت تماشاگران شرایط متفاوتی را تجربه کرد.

یک خارجی «مرهم» زخم گل‌محمدی شد/ استقلال این بار برعکس عمل کرد!

با این تساوی پرسپولیس ۲۵ امتیازی شد و صدر جدول را از گل گهر گرفت و استقلال با ۲۳ امتیاز در رده سوم باقی ماند. گل گهر هم با ۲۴ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

ترکیب استقلال:

  سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، سعید مهری، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

  ترکیب پرسپولیس:  

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و امید عالیشاه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.