۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 35044
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
  • ارسال توسط :
از شش طرح عمرانی شهرداری قزوین بهره برداری شد
از شش طرح عمرانی شهرداری قزوین بهره برداری شد

از شش طرح عمرانی شهرداری قزوین بهره برداری شد

برج تجارت دارای 114 واحد تجاری در 5 طبقه، جمعا به مساحت 13 هزار و 700 متر مربع است.

photo_2023-03-18_13-36-54

به مناسبت روز شهردار و در مراسمی با حضور نیکزاد ؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، سعیدی کیا؛ رئیس اسبق بنیاد، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، سردار رفیعی آتانی ، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ، صباغی؛شهردار، علی شعبانی؛ رئیس کل دادگستری، قلی نواز مدیرعامل هلدینگ توسعه مسکن تهران، رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بهره برداری از شش طرح عمرانی شهرداری قزوین آغاز شد.

بنیاد مسکن آماده مشارکت در اجرای طرح های عمرانی با شهرداری قزوین است

افتتاح برج تجارت در قزوین می تواند به رونق فضای کسب و کار کمک کند

نیکزاد ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم با تبریک ایام شعبانیه و فرا رسیدن عید نوروز گفت: قزوین جایگاه ویژه ای در حوزه شهری، اقتصاد و صنعت و کشاورزی دارد و افتتاح طرح های مهم و بزرگ از کارهایی است که می تواند نیاز آینده این شهر را برطرف کند. و بر همین اساس ؛ آماده اجرای طرح های عمرانی شهرداری به ویژه ساخت مسکن، برج های اداری ، تجاری و خدمات شهری در شهر قزوین هستیم.

وی بیان کرد: افتتاح برج تجارت در قزوین با ۲۳۸ واحد تجاری، می تواند به رونق فضای کسب و کار کمک کند و پیشنهاد می کنیم در استانه سال نو به همین مناسبت ۲۳۸ بسته معیشتی تهیه شده و در میان نیازمندان توزیع شود.

نیکزاد به مدیران مجموعه برج تجارت پیشنهاد داد غرفه هایی از واحدهایی تجاری را برای عرضه پوشاک اسلامی، بسته های حجاب و عفاف اختصاص دهند تا این مکان به مرکز عرضه مدلهای جدید و مناسبی از پوشاک برای بانوان تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نوسازی بافت فرسوده در کشور گفت: نوسازی بافت فرسوده در ۱۰ شهر کشور آغاز شده و در ساخت ۱۱ هزار و ۲۳۰ هزار واحد فرسوده در بافت قدیمی تهران در دست اجراست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از یک میلیون واحد مسکونی که بایستی در کشور ساخته شود از سوی بنیاد مسکن تعداد ۴۰۰ هزار واحد تعهد شده که تاکنون توانسته ایم ۳۸۸ هزار واحد را احداث کنیم و ۱۲ هزار واحد را در سال آینده احداث می کنیم.

این مسئول اظهارداشت: در سال آینده ۴۱۲ هزار واحد در شهرها و روستاها خواهیم ساخت تا گامی در مسیر خانه دار شدن مردم برداشته شود.

نیکزاد در پایان گفت : مردم خوب کشورمان قدردان خدمتگزاران نظام هستند و امیدواریم افتتاح طرح های عمرانی در شهر قزوین هم رضایت مردم را جلب کند.

دکتر فاطمه محمد بیگی ،نماینده مردم قزوین نیز در آئین افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری قزوین از همت و روحیه جهادی شهردار قزوین و دست‌اندرکاران این مجموعه که با کار جهادی در طول این مدت، ۷۹ پروژه‌ نیمه کاره شهر قزوین را تعیین تکلیف و به بهره‌برداری رساندند،تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد:مطمئنا بهره برداری از پروژه ها موجی از امید و پویایی را در جامعه ایجاد خواهد کرد

این نماینده مجلس در ادامه گفت: مطالبه جدی ما از مسئولان توجه به پیوست فرهنگی، اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی در پایان افزود: همچنین توجه ویژه شهردار قزوین به ایجاد مراکز فرهنگی، تفریحی و اجتماعی و توسعه معابر در مناطق اصیل اما محروم چون هادی آباد، ناصرآباد و شهرک اندیشه بسیار حائز اهمیت است و به عنوان یکی از اهالی منطقه هادی آباد از این توجه و ایجاد پروژه های عمرانی و فرهنگی در این مناطق تشکر می کنم.

خدمت به مردم و ایجاد امید و نشاط در میان شهروندان را رسالت خود می دانیم

دکتر مهدی صباغی نیز در این مراسم گفت: خدمت به مردم و ایجاد امید و نشاط در میان شهروندان را رسالت خود می دانیم و بدون جنجال رسانه ای تلاش می کنیم کارهای نیمه تمام را تکمیل کرده و با تعریف پروژه های جدید برای رفاه مردم همت کنیم.

توجه به نواحی منفصل شهری و کم برخوردار در اولویت اجرای طرح های عمرانی است

تصریح کرد: در شهر قزوین تعداد ۷۹ پروژه نیمه تمام داریم که تلاش می کنیم تا هشتم اردیبهشت در روز شورا این طرح ها را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.

شهردار قزوین گفت: بسیار خرسندیم که امروز شش پروژه مهم عمرانی به مرحله بهره برداری می رسد که امیدواریم شاهد رضایت شهروندان باشیم و گامی در مسیر رفاه شهری برداشته شود.

وی یادآورشد: برای اولین بار استفاده از پهباد در مدیریت شهری را عملیاتی کردیم و با این ابزار می توانیم مشخصات همه ساختمان های مورد نیاز از جمله ارتفاع، زیربنا، مساحت زمین؛ تخلف ساختمانی را جمع آوری کرده و با کمترین میزان مراجعه بتوانیم اقدام کنیم.

شهردار قزوین افزود: توجه به مناطق کم برخوردار و منفصل شهری در اولویت اجرای طرح های عمرانی شهرداری قرار دارد تا با توزیع متوازن امکانات بتوانیم عدالت اجتماعی را برقرار کنیم.

دکتر صباغی یادآورشد: احداث فرهنگسرا در منطقه هادی آباد و ایجاد پاتوق محله در شهرک دانش و ساخت پل کمربندی ناصرآباد که سوانح متعددی در این محدوده داشتیم از طرح های ارزشمندی است که رضایت مندی مردم را بدنبال خواهد داشت.

شهردار قزوین اظهارامیدواری کرد با اجرای طرح های عمرانی بتوانیم مدیریت متوازن شهری را پیاده کرده و گامی در مسیر توسعه شهر قزوین برداریم.

photo_2023-03-18_13-36-49

دکتر صباغی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: خدمت به مردم و ایجاد امید و نشاط در میان شهروندان را رسالت خود می دانیم و بدون جنجال رسانه ای تلاش می کنیم کارهای نیمه تمام را تکمیل کرده و با تعریف پروژه های جدید برای رفاه مردم همت کنیم.

شهردار قزوین تصریح کرد: در شهر قزوین تعداد ۷۹ پروژه نیمه تمام داریم که تلاش می کنیم تا هشتم اردیبهشت در روز شورا این طرح ها را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.

شهردار قزوین یادآورشد: برای اولین بار استفاده از پهباد در مدیریت شهری را عملیاتی کردیم و با این ابزار می توانیم مشخصات همه ساختمان های مورد نیاز از جمله ارتفاع، زیربنا، مساحت زمین؛ تخلف ساختمانی را جمع آوری کرده و با کمترین میزان مراجعه بتوانیم اقدام کنیم.

نگاهی به برج تجارت

این برج به ارتفاع ۱۲۵ متر در ۲۸ طبق سازه ای احداث شده و دارای ۱۱۴ واحد تجاری در ۵ طبقه، جمعا به مساحت ۱۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع، ۷۴ واحد اداری در ۱۳ طبقه به مساحت ۹۸۰۰ مترمربع و ۴۷ واحد مسکونی و اقامتی در ۱۲ طبقه به مساحت ۵۳۰۰ متر مربع است.

برج تجارت قزوین همچنین دارای یک رستوران در طبقه هفدهم به مساحت ۴۳۵ مترمربع، دو واحد تالار پذیرایی در طبقات ۲۱ و ۲۲ به مساحت ۷۸۸ مترمربع و ۵۵۵ باب پارکینگ در ۴ طبقه و ۱۸۰ انباری است.

این مجموعه زیبا دارای یک واحد هایپر مارکت به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع ، فود کوت و تالارهای پذیرایی و رستوران با چشم اندازی بی نظیر در شهر قزوین است.

با افتتاح این برج یکی از زیباترین مجموعه های تجاری، اداری و مسکونی مدرن و استاندارد کشور در قزوین ایجاد شده است.