۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » سیستان و بلوچستان
  • شناسه : 32848
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
  • ارسال توسط :
از سوی مقام معظم رهبری برای دیار  دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم
از سوی مقام معظم رهبری برای دیار  دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم

از سوی مقام معظم رهبری برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم

آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم.

هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری دیشب از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین حاج علی اکبری نماینده رهبر معظم انقلاب و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین مهدوی مهر و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین لطفیان دیشب با استقبال نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.
حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در بدو حضور در استان گفت: خدا را شاکریم که از سوی مقام معظم رهبری برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار سیستان و بلوچستان مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری است و امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.